Herlig grønn

Det er litt hektisk om dagen, og det er da det er så viktig at man husker på å puste og senke skuldrene mellom slagene. Det er jo ikke slik at selv om man har mye å gjøre, så betyr det automatisk at det er stressende og negativt. Det blir jo hva man gjør det til. Så i dag tok jeg med meg mac´en, avtaleboken, og sykepleiepensum og satt meg på en Juicebar i sentrum. Jeg bestillte meg favorittjuicen, Herlig grønn, og fikk i grunn en ganske så hyggelig arbeidsstund. Jeg fikk unna en god del både jobb og skole, og følte egentlig ikke at det var så veldig stress. Så det beviser at hvis man bare klarer å ta et steg tilbake, få et overblikk, lage en plan, og gjøre det litt koselig, så trenger det ikke være så dumt å ha litt mye på agendaen. 

Jeg er så hekta på denne grønne juicen. Jeg tror jeg må begynne å lage den selv igjen. Jeg lagde den jo masse i fjor etter inspirasjon fra gjengen på Supernature i Oslo. Jeg har fremdeles oppskriften på lur, så i kveld skal jeg lete frem juiceren min, og lage den selv. Bilder og oppskrift kommer selvfølgelig. Min er litt anderledes, med blandt annet litt kanel og pære i, men den akkurat like god synes jeg.

Nå har jeg akkurat hatt en Pt-kunde, og er straks klar for enda en time. Etter siste kunden skal jeg ha en liten halvtime på masssje-rulla, jeg kjenner at kroppen, og spesielt ryggen trenger det etter helgen med mange spenstige og spesielle øvelser på fotoshoot. 

Har dere en fin mandag så langt? 

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Kristin: tusen takk for at du sier i fra!! Fant dem på Kiwi i dag, kjøpte 8 stykker og alle var borte på under en time. Haha, virkelig den beste frukten jeg vet 🙂

    2. Ja er det ikke litt rart , jo mer en har å gjøre jo mer får en gjort – høres koselig ut å lese på juicekafe – ønsker deg lykke til med alt du holder på med 😀

    3. Litt skuffende mandag egentlig. Jeg droppet treningen i dag på grunn av sliten kropp. Jeg har også en matteprøve i morra, som jeg heller prioriterte. Jeg prøver å nyte de snøløse høstdagene. Gruer meg til det blir slutt på muligheter til å løpe ute. Høres ut som om du har hatt en kjekk dag. Smart tenkt å kombinere kos og jobb 🙂

    4. Eli: Kjære deg, du skal da ikke være skuffet. Du prioriterte skole fordi du har en prøve, det er både fornuftig og utrolig smart. Du er super flink 🙂 Legg bort den kjipe følelsen med en gang, du har vært kjempe flink i dag! Lykke til på prøven i morgen, jeg er sikker på at det går kjempe bra.

    5. Du er så imponerende effektiv! Jeg burde egentlig vie all min tid til fysiologipensum (har eksamen om en uke), men hver gang jeg setter meg ned med det ender jeg opp på o-store-internett etter kort tid. Hadde satt stor pris på et innlegg med tips/ triks til en strukturert og effektiv hverdag/ studieteknikk 🙂 Utover avbrutt lesning har dagen i dag gått til å få lagt om til vinterdekk på bilen. Leverte den riktignok på verksted og mens guttene brukte 30 minutter på å få jobben gjort koste jeg meg med en kopp kaffe og en deilig vaffel – snakk om service! Så mandagen har i grunn vært fin, om ikke så alt for effektiv 🙂

    6. Ine: Der kan jeg desverre ikke hjelpe, da jeg virkelig kunne trengt litt tips og triks selv. Hehe. Kjenner meg veldig veldig godt igjen at det er fort å have på nettet istede. Huff, det der er virkelig ikke lett. Høres ut som du har hatt en fin mandag 🙂 Godt å få skiftet dekk, plutselig er snøen der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg