Cardio

I dag startet jeg dagen med 20 minutter rolig jogg på tredemøllen på solsiden, etterfulgt av trappeløp. Jeg spurtet opp trappene fem ganger, før jeg jogget rolig hjem. Hele økten var unnagjort på under 45 minutter. Effektivt, enkelt og greit – akkurat slik jeg liker det. 

Nå skal jeg pakke ut fra helgen, vaske klær, organisere og systematisere hjemmekontoret mitt,  fordype meg i mails, skolearbeid og en milelang to-do liste. Akkurat i dag skulle jeg ønske døgnet kunne hatt litt mer enn 24 timer. Det er bare å komme i gang hvis jeg skal komme i mål før kvelden. Jeg skal også ha et par PT-kunder på solsiden, noe jeg virkelig gleder meg til. 

Jeg håper denne mandagen behandler dere bra, og at dere får en fin start på uken. 

 

Smiiiiil Maren

12 kommentarer
    1. Så flink du er! Skulle ønske det var flere trapper eller bakker i nærheten av der jeg bor men er ganske flatt og kjedelig så blir ikke så mye cardio ute for min del. Ikke så mye inne heller 😛
      Spiser du frokost før du trener cardio på morgenen?
      Ha en god dag!

    2. Du er supertjei, Maren! Får ikke bedre start på dagen enn ei god treningsøkt! Håper resten av dagen også blir bra, og ikke glem å senke skuldrene litt av og til. Det du ikke rekker, det rekker du ikke. Prioriter det viktigste først! Stå på og nyt mestrings-/effektivitetsfølelsen i kveld! Du er flink!

    3. Hei:) har ikke fått lest bloggen din på en stund, så fikk endelig lest igjennom alle de siste innleggene dine nå. Det høres ut som du har hatt det superhektisk, men selvfølgelig også supergøy! Du er jammen flink som står på og får ballene til å gå rundt. Går det greit med sykepleierstudiet også, skal dere ut i praksis snart? Det innlegget ditt på søndag da du var sliten, sulten og trøtt kjente jeg meg veeeldig igjen i !! Man blir liksom innesluttet og lite pratsom, og kan virke sur ovenfor andre.. Også får man såå dårlig samvittiget etterpå :p regner med at foreldrene dine kjenner deg godt og at de selvfølgelig skjønner hvorfor man reagerer som man gjør når man er utmattet 🙂 Takk for fin blogg, du er alltid like positiv, inspirerende og motiverende!! Ønsker deg en fantastisk uke!! 😀

    4. Inspierende! Synes det er utrolig gøy å lese hvordan du klarer å legge inn effektive treningsøkter midt i en hektisk hverdag. Jeg synes selv det er vanskelig å prioritere, men har satt meg et mål nå som jeg vet jeg skal klare – da er det mye lettere å holde motivasjonen oppe. Har du noe spesielt mål?:-) Håper mandagen er snill med deg også. Jeg sitter å nyter en deilig hjemmelaget bananmelk før personalmøte med en påfølgende styrkeøkt 🙂

    5. Du er alltid så fresh! Har begynt å løpe på Odderøya etter jeg har sett noen av dine alt for fine bilder! Hvor er den trappa du løper i her på bildene og hvor mange trappetrinn er det?

    6. Silje: Nei i grunn ikke, jeg trener bare for å holde meg i form og fordi det er det gøyeste jeg vet 🙂 Jeg koser meg med treningen, og akkurat nå er vel målet bare å fortsette å kose meg med øktene, unngå skader og vedlikeholde formen 😀 Bananmelk? Åå så spennende, hvordan lager du den? Hørtes godt ut 🙂

    7. Når du sier rolig jogging i 20minutter, hvilken hastighet og stigning bruker du å ha på møllen? Jeg har akkurat kjøpt meg en stor juice-marskin, gleder meg til å teste ut diveres oppskrifter 🙂

    8. Bananmelk er superlett å lage og det smaker utrolig godt! 0,5 liter melk, 1 banan og sukrinmelis etter smak. Jeg liker at den er ordentlig søt, og smaker det til. Ha alt i blenderen på full styrke og har bananmelk på 123 🙂 Helt nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg