Søndagskveld

Endelig hjemme! Jeg sitter her med en ubeskrivelig følelse av takknemlighet. En følelse av trygghet, og omsorg. Jeg ble hentet på flyplassen av begge mine foreldre, og bare det at de begge kommer for å hente meg når jeg har vært ute på reise, betyr så mye for meg. I tilegg er så de skjønne og engasjerte, de spør om turen og er genuint interreserte i det jeg driver med. Jeg var så sliten, så sulten og så trøtt når jeg kravlet inn i bilen, og jeg var sannsynligvis ikke veldig sjarmerende, og heller ikke fryktelig pratsom. Det er virkelig min største uvane, jeg tåler så fryktelig dårlig å gå lenge uten mat og med lite søvn. Jeg blir kort, og innesluttet, viser null engasjement og har absolutt ingen energi. Det er så slemt mot dem rundt meg, og jeg blir så lei meg i ettertid. Huff. Uansett så kom hvertfall de to viktigste og fineste menneskene i livet mitt å hentet meg på flyplassen, og ikke nok med det, de svippet også innom både matbutikken og sushien på vei hjem, slik at jeg fikk meg meg et brett med sushi og en handlepose full av godsaker hjem. Hvordan går det ann å bli snille? Jeg er så takknemlig. 

Nå har jeg akkurat kost meg med hele 20 biter sushi, en liten grønnsaksskål, og en iskald pepsi max. Joggebuksa er på, sminken fjernert, håret satt opp i en tutt, lysene i leiligheten er tent, varmen skrudd opp, og favorittserien er satt på. Jeg har senket skuldrene, funnet frem igjen smilet, og sitter med en ubeskrivelig følelse av takknemlighet og velvære. ( og en litt dårlig samvittighet fior at jeg var grympy før jeg fikk spist ) Planen for de neste timene er å bli akkurat her, i akkurat denne posisjoner, hele kvelden. 

Nå vil jeg gjerne høre fra dere, hva har dere gjort i helgen ? 

 

Smiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Kjæresten min blir helt lik deg uten mat 😛 Og er helt sikker på at foreldrene dine ikke tenker noe over det, da det er en del av deg 🙂 Når vi er glad i noen så liker vi jo hele personen med både det negative og positive. Jeg syns nesten det bare er litt søtt med kjæresten min. Og vet du hva? Jeg har jogget intervaller i dag, gjett om jeg er stolt a 🙂

    2. Haha! Du er ikke den eneste som blir litt grumpy og innesluttet med lavt blodsukker og lite søvn! #kjennermegveldiggodtigjenn

    3. Heihei:) Håper du har hatt en kjempefin helg, med mye program hele tiden! Kvelden min er nok ganske lik din, greys anatomy på skjermen, jordbær, nøtter og sjokolade:) Ha en helt strålende uke– det fortjener du!

    4. Hei! Du er virkelig et stort forbilde når det kommer til trening, litt random spørsmål, men håper du kan hjelpe meg 🙂 jeg søker og søker på Google, men får ikke frem en forklaring på hva slags fysiske resultatet man vår av utholdene styrke vs. Maksimal? Gir begge økt muskelvekst? Du skjønner, jeg liker styrke, men føler beina mine har blitt litt vel muskuløse etter en stund med tung styrketrening :/ håper du orker å svare meg❤️ Stor klem fra en fast leser

    5. Hei hei! Den søndagen var jeg på jobb, Point kiosken på gardermoen, og så en kjendis 😉 haha, mente ikke å gjøre deg flau Maren! Utrolig glad i bloggen din, det må jeg si 🙂

    6. Oda: Hehe, det var bare kjempe koselig:):) Du var jo bare så skjønn. Så hyggelig å høre, tusen takk! Glad for å ha lesere som deg. Ha en super helg. Jeg reiser til Oslo igjen i dag og hjem på mandag, kanskje vi ses på flyplassen igjen. Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg