Final day

God søndagsmorgen. Vi er allerede i gang med siste dag på shoot, i dag står noen av de kuleste og mest spektakulære øvelsene for tur. Jeg gleder meg!! Jeg har fått knipset litt “behind the scene” bider til dere som jeg tenkte jeg skulle få delt i kveld. For dere som ikke har fått det med dere så er jeg altså i Oslo i helgen for siste fotoshoot til Lasse Tufte sin bok om egenvektstrening. Vi har hatt flere shoots de siste månedene, både utendørs og inne. Nå er vi altså kommet til den aller siste shooten, og den aller siste dagen av denne tre dagers shooten. Det er lange dager, og det går i ett, så jeg må bare beklage at bloggingen har vært litt laber i helgen. I går holdt vi på i hele 12 timer i studio, så det blir litt lite tid til overs. 


Fotograf Mats Grimseth med modellene for boken. Vakre Pia Seeberg og meg

Nå skal vi jobbe intensivt i 4-5 timer, før jeg setter stumpen min på flyet og drar hjem til Kristiansand. Jeg blir hentet på flyplassen av fineste familien, og skal rett hjem å ligge langflat på sofaen resten av søndagen. Forrige uke var hektisk, og denne helgen har vært rimelig heftig, så jeg kjenner at i kveld skal jeg overhode ikke gjøre noe annet enn å kun slappe helt av og samle energi til en ny uke.  Jeg blir hjemme frem til torsdag, før jeg setter meg på flyet igjen for en langhelg i Oslo gjen. Denne gangen for møte med sponsorer, og Calisthenics kurs i regi av AFPT. Det blir mye reising om dagen, men det er spennende ting så jeg klager ikke. 

Jeg håper dere har en deilig søndag, og at helgen har vært bra. Jeg fikk akkurat vite at en give-away jeg har hatt sykt lyst å ha på bloggen ble godkjent, det betyr at jeg har noen super kule gaver til dere fra et merke jeg tror mange av dere virkelig liker. Mer om dette kommer neste uke. Et lite hint: Se hvilket merke vi har på oss på bildet. Juhuu!

 

Smiiiiiil Maren


2 kommentarer
    1. Så utrolig spennende det høres ut – gleder meg til å se bilder – når kommer boka ut og hva heter den?

    2. Jeg har hatt en helg hos besteforeldrene mine sammen med resten av familien. Veldig deilig å komme seg vekk litt. Fikk også sneket inn to joggeturer. De var ikke så lange, men den korteste var oppover, så da tenker jeg at det går fint. Jeg tenkte å lage min versjon av “Marenskåla” til frokost i morgen. Det er så kjekt å prøve noe nytt til frokost. Jeg synes selv at jeg er ganske kreativ i matveien. Har prøvd både grove snurrer med bringebær og matmuffins med salami og rødløk. Er også fan av banankjeks og havrelapper. Det finnes så mye sunt og godt! Til frokost en dag i uka skal jeg lage kjeks med masse frø og nøtter i, kjenner jeg gleder meg allerede! Jeg legger merke til at dette ble en veldig lag kommentar, men jeg pleier ikke å kommentere, så jeg tenker det går fint. Jeg er virkelig fan av bloggen din og det er ett lyspunkt i hverdagen å lese innleggene dine! Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg