Hotellfrokost

Vi er godt i gang med å shoote dag 2, og så langt ligger vi godt ann ift skjema. I går holdt vi det gånde til nærmere 23 på kvelden, men hvis alt går etter planen blir det faktisk tid til litt lørdagshygge etter endt shoot i dag. Fingers crossed. I dag startet dagen kl 07.00 med en deilig hotellfrokost. Finnes det noe bedre enn hotellfrokost?

Jeg var så lur i dag at jeg hadde med meg en tom boks som jeg fyllte opp med masse skinke, ost, eggerøre og andre godsaker fra frokosten. Det er perfekt å ha som lunsj når energien begynner å dale utover dagen på shoot. Det er et smart tips når man er på tur, og ikke helt vet når neste mulighet for mat blir. Utnytt at du har tilgang på hotellfrokost, og fyll en boks med godsaker. 

Nå må jeg løpe tilbake, det er straks min tur igjen her. Jeg håper dere har en herlig lørdag, og koser dere masse i helgen. Hvis været er like kjipt hos dere som her hos oss så håper jeg dere klarer å finne på noe koselig innendørs. Dere vet hva jeg sier: Make the best of it! 

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg