My home

Som sagt brukte jeg hele gårsdagen på interiørshopping. Jeg dro først på Ikea hvor jeg fant den deilige “synke ned i” stolen jeg har plassert i hjørnet, jeg fikk også kjøpt med meg en del tepper, puter og lys. Resten av tingene i leiligheten er kjøpt på Gave og Interiøshuset i Søgne, som drives av en god venninne av meg. Det gøyeste av alt var at jeg, endelig, etter å ha lett overalt, fikk tak i Kähler sin jubileumsvase. Vasen heter Omaggio og går i fargene hvitt og gull. Jeg har drømt om denne vasen så lenge, og ble så lei meg da den var utsolgt overalt. I dag dro jeg innom skjønne Anne hos Hansen & Co, og vips var jeg lykkelig eier av min egen Omaggio. Anne kunne fortelle at de får inn en mindre variant av denne, i samme nydelige gullfarge. Det er kun et lite antall, og de kommer i uke 48. Vasen er ikke sponset, dette er kun et tips til mine fine lesere. Ellers har jeg som sagt funnet alt av småting, lysestaker og puter hos Gave og Interiøshuset, den svarte telysholderen og tingene i kobber kom jeg tilfeldigvis over hos billigkjeden Up-stairs. Hvor fantastisk er ikke det? Telysholderen kostet vel 69 kr og tingene i kobber lå også på under hundrelappen. Her kommer et lite bildedryss:

Nå har jeg tatt for meg stuen i hovedsak, og litt av kjøkkenet. Jeg er godt i gang med hovedsoverommet, og soverom nr to, som jeg har valgt å lage om til kontor. Bilder av disse rommene kommer så snart jeg blir ferdig. Jeg mangler en sengegavel på soverommet, og litt småting på kontoret så er jeg i mål der også. 

Hva synes dere ? 

 

Smiiiiil Maren


18 kommentarer

Siste innlegg