Høstlykke

I dag står det restitusjon på min treningsplan, så da passet det perfekt å våkne opp av at solen strålte inn vinduet mitt. Været er helt vidunderlig her i Kristiansand i dag, og alt lå til rette for en perfekt restitusjonstur. Jeg knyttet på meg joggeskoene og dro ut på en 45 minutters helt rolig gåtur. Jeg gikk rundt i nærområdet mitt, og bare koste meg. Rolig tempo, lave skuldre og nydelig vær. Jeg gikk innom en cafe like ved leiligheten og kjøpte med meg en kaffe latte som jeg koste meg med på turen. Jeg tok med meg kamera på tur i dag for å vise dere litt av området jeg bor i. Jeg bor på bystranda i Kristiansand, og på bildene under ser dere bystranda, Nupen parken, Kilden, og Fiskebrygga. Det er noe helt spesiellt med å bo ved sjøen, og kunne våkne opp til slike magiske omgivelser hver eneste dag. På dager som dette føler jeg meg heldig.

Jeg håper dere får en herlig dag og at solen stråler like fint der du befinner deg. Jeg er litt sliten i formen i dag, og planlegger en avslappende dag med serier, familie, og kaffe i sola med en god venninne. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. ååå, skal flytte til Kristiansand å studere neste år! gleder meg skikkelig, for det er jo så nydelig der. Håper du får en fortsatt strålende dag vakre deg.

    2. Høres herlig ut 🙂 Savner sørlandet når jeg ser bildene, hehe 🙂
      Jeg skal spise en god middag med kjæresten når han kommer fra jobb, og ellers blir det kun lesing til eksamen på meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg