Taco-tirsdag

Nå har akkurat hele familien vært samlet til taco hos min storebror, svigerinne og lille prinsessa. Taco midt i uken er helt perfekt, og jeg tror alle som leser denne bloggen min har forstått at jeg har et litt spesielt forhold til taco. *ler* Jeg kunne nok spist det daglig, uten å bli lei! Nå er maten spist, og det er kun min bror, svigerinne og meg igjen her. Lille tulla er i seng, og vi skal kose oss med filmkveld. 

Jeg håper dere har en herlig tirsdag, og har kommet godt i gang med den nye uken. Jeg fikk lurt inn en mini styrkeøkt på ettermiddagen i dag, en øvelse pr muskelgruppe, og vips ferdig på 30 minutter. Jeg deler gjerne programmet jeg kjørte med dere i morgen hvis det er av interesse?

Ha en deilig kveld dere, nå er det på tide å krype opp i sofaen og snurre film her. 

 

Smiiiiil Maren

2 kommentarer
    1. Ser utrolig hyggelig ut! Håper du klarte å kose deg tross sykdommen i familien! Gjerne post treningsøkten din i dag på neste innlegg. Klem♥

    2. Hei Maren! Gjerne post treningsøkten! Alltid like inspirerende! Også lurte jeg på om du kunne dele dine erfaringer med bil/uten il. Er det fryktelig dyrt? Verdt det? Hva betaler du i utgifter for den i mnd ca? Setter stor pris på svar, vurderer nemlig å kjøpe. Men billån er dyrt, og jeg er en student med akkurat litt for lite inntekt, hehe. Håper på innspill! Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg