Morningcardio – Check

I dag startet jeg dagen med en rolig, lang joggetur. Du vet den typen tur hvor du mentalt forsvinner helt bort, og lar tankene fly. Jeg jobbet helt helt rolig i 60 minutter, og det føltes bare så vanvittig godt. Jeg jogget på hastighet 8,5 km/t, så det var overhode ikke fort, men faktisk en av de beste joggeturene jeg har hatt på lang tid. Jeg har litt mye i tankene om dagen, og da er slike turer helt vidunderlige. Det er det som er så deilig med trening, uansett hva som skjer i livet så gir trening meg alltid en deilig endorfinrus og en herlig følelse av lykke. Den endorfinrusen var viktig for meg i dag, og det gjorde bare så utrolig godt. 

Som jeg har nevnt såvidt på bloggen forrige uke, så skjer det litt ting i min nære familie om dagen som gjør at jeg har behov for å tilbringe litt ekstra tid sammen med dem. Det preger meg i stor grad, og helt ærlig så opplever jeg noen litt tøffe dager akkurat nå. Jeg holder meg selv opptatt med masse jobb, men med en gang jeg kommer hjem til leiligheten og er alene så kommer de vonde tankene. Dette vil gå bra, men det er vondt å bare stå på sidelinjen og ikke kunne gjøre noe som helst for å hjelpe. I dag skal jeg bare kose meg sammen med familien. Vi skal lage middag sammen og bare kose oss. Kvalitetstid med den beste gjengen. 

Nå skal jeg straks i gang med lunsjen her, men er faktisk helt tom for ideer. Har dere noen fristende, sunne lunsj-tips ?

 

Smiiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Ida: Jeg hadde pulsbelte ja, men kun for å følge med på pulsen, sjekket ikke kaloriene. Det ligger ikke så mye motivasjon i akkuratt det for min del. Lå på rundt 125-130 i puls i gjennomsnitt.

    2. Det er helt fantastisk å jogge, ikke det at det må gå så fort.
      Men det å bevege seg:)
      Her var det søtpotet fries og løk til lunsj
      Ha en fin dag videre med familien

    3. Så flink du er!
      Kjenner jeg blir greit misunnelig når du sier du har jogget, esker selv å jogge. HVERTFALL på høsten! Men beinhinnebetennelsen på sitt verste, gjør dette nærmest umulig..
      Ha en fin dag 🙂

    4. Smoothie til lunsj:) For å bli mett pleier jeg å ha i:
      5-6 bananer,
      chiafrø,
      hemprfø
      200g frosne bær (f.eks. jordbær eller bringebær), eller en stor mango.
      Så har jeg i eplejuice eller vann til den har den konsistensen jeg liker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg