It´s a wrap

Endelig traff stumpen sofaen, og nå er det kun kos som står på planen. Vi startet fotoshooten kl 12, og var ikke tilbake i Oslo (bildene tas i drammen og bærum) før kl 19. Det var med andre ord en lang dag med mye spenstige øvelser, en god del venting grunnet skiftende vær, litt stress og vanvittig mye morro. Nå er alle bildene i boks, og det gjenstår kun en innendørs shoot så er vi i mål med absolutt alle bildene til boken. Fy søren så gøy. Jeg har en haug av bilder å vise dere, både fra i går og i dag. Jeg tenker å lage et par innlegg som jeg kaller dagens øvelse, hvor jeg skal dele litt nye øvelser med dere. Første kommer allerede i morgen. 

Nå skal jegt bare kose meg her i leiligheten resten av kvelden, med hygelig selskap, godaker og lave skuldre. I morgen venter et morgenmøte, to kaffeavtaler og en treningsøkt med en person jeg virkelig ser opp til i treningsbransjen. Kamera er med, og jeg skal vise dere bilder av hvorfor akkurat denne personen er mitt store forbilde og inspirsjonskilde. Så er det endelig hjem igjen til deilige sørlandet mitt. Jeg har kost meg noe helt enormt disse dagene, men jeg kjenner at det skal bli veldig godt å komme hjem nå. 

Håper dere har hatt en fin helg, det virker hvertfall slik på dere som har vært så herlige å delt helgeplanene deres med meg her på bloggen. Jeg blir så glad når dere kommenterer, de kommentarene fra dere er hele min motivasjon for å drive denne bloggen. Det er så motiverende  for meg å holde denn bloggen i gang når jeg stadig får bekreftelse på at det faktisk er noen som leser bloggen. Så takk for alle spor dere legger igjen, hadde dere bare visst hvor mye det betyr for meg. 

 

Smiiiil Maren



4 kommentarer
    1. Jeg digger deg!
      Men har du tips, øvelser til å få litt mer markerte muskler bak skuldrene/øvrerygg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg