Favoritt frokost

God morgen hjerter. Jeg starter denne morgenen med favoritt frokost-skålen min. For dere som har lest bloggen en stund vet hva denne inneholder, men jeg deler mer enn gjerne igjen. Min favorittskål har eplebiter i bunn, så litt jordbør kuttet i små biter, deretter tilsetter jeg cottage cheese, en banan i skiver, litt blåbær, før jeg topper det hele med vanilje yoplait 0,0% yoghurt. Jeg spiser ikke dette hver dag lenger, slik jeg tidligere gjorde, rett og slett fordi jeg prøver å bli litt mer økonomisk på matfronten. Vanligvis går det i knekkebrød og havregrøt på hverdager, men innimellom blir savnet etter meieriprodukter litt for stort og da må jeg kose meg litt ekstra. 

Hva er din favoritt frokost ? 

Nå skal jeg straks komme meg avgårde, en treningsøkt står for tur, før jeg skal ha et par PT kunder. I ettermiddag er det tid for Pilates på Balanse Yoga og Pilates igjen. Jeg har gått glipp av et par timer grunnet reise, så nå gleder jeg meg veldig til en ny time.

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Hurra for deg, Maren!! Du er råå, og en sinnsyk motivasjon og inspirasjon! Froksten her i huset går som oftest i havrelapper, havregrøt eller knekkebrød med noe godt på! 😀

    2. Jeg klarer ikke velge så jeg nevner to!
      1: Havregrøt kokt med melk og cocosa, toppet med bananbiter og kanel!
      2: Cottage cheese, dobbel 0% yougurt med hjemmelaget müsli!
      YUMMIE!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg