Keep on walking

En ny uke er i gang, og jeg fortsetter mitt lille gåprosjekt, for å øke hverdagsaktiviteten. I dag gikk jeg til universitetet i mine nye Nike Lunar Glide, de er så nydlige i fargen og virkelig gode på foten. Det beste med dem er at veier virkelig ingenting, den nye lunaren er så mye lettere enn tidligere utgaver av den samme modellen. I dag tok jeg med meg kamera på turen min til skolen, rett og slett for å dokumentere den vakre veien jeg går hver eneste dag. Jeg bor ved havet, og for å komme meg til skolen går jeg langs med sjøen, som går over i elven Otra. Er det ikke vakkert? 

Hver dag når jeg vurderer å ta bilen istede for å gå så minner jeg meg selv på disse deilige omgivelsene, og det gir meg faktisk motivasjon til å ta bena fatt og la bilen stå. Nå stråler solen over deilige Kristiansand, og det er klart at det gir ekstra motivasjon, jeg kan ikke love at jeg er like entusiatisk når den første regnværsdagen kommer, for ikke å snakke om det første snøfallet. Enn så lenge vandrer jeg i vei og trives godt med det. 

Ting ble ikke helt som planlagt i dag. Jeg ønsker ikke å utdype dette noe særlig på bloggen, men det er sykdom i min nærmeste familie, og det gjorde at jeg dro opp på sykehuset i dag istede for pilates som planlagt. Pilates og trening er overhode ikke viktig i forhold til å være hos familien min, spesielt akkurat nå. Så i dag har jeg ikke så mye treningsinspirasjon å dele med dere, men jeg håper dere fant litt inspirasjon i de vakre bildene fra solfyllte Kristiansand. Jeg kan jo håpe at noen kanskje ble inspirert til å dra ut på en liten kveldstur? Jeg har hodet litt fullt av tanker i kveld, og har derfor en fin plan om å krype under teppet, og bare slappe helt av.

Jeg håper dere alle har hatt en fin dag, og god start på uken. 

 

Smiiiiil Maren


2 kommentarer
    1. Så fint å se at du bruker bena isteden for bilen! Har bodd i Drammen i 3 år snart og uten bil. Og som den fattige studenten jeg er, så nekter jeg å bruke penger på mer enn jeg må! Så her brukes bena og sykkelen flittig! Tro det eller ei, men tror faktisk noen kilo har forsvunnet på grunn av det! 🙂 hadde blitt lat ut i evigheten om jeg hadde hatt bil! Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg