Fredrikstad marka

Jeg elsker å komme meg ut i naturen, og selv om jeg er på tur i helgen så er det ingen hindring fra å komme seg ut på tur. Det er jo akkurat det som er så spennende med å besøke et nytt sted at man kan oppleve nye turer og nye naturopplevelser. I dag har jeg kost meg i Fredrikstad marka. Jeg må virkelig si at jeg er positivt overrasket over Fredrikstad. Her får man sjarmerende bryggeliv, koselig byliv og deilige turområder, nesten side om side. Det liker jeg.

I dag har Lina altså vist meg marka, og tror dere ikke jeg i tillegg fant en park jeg kunne leke i. Lykken var komplett da jeg skimtet noe som kunne ligne på en Tuftepark inni skogen. Parken ligger like ved et lite vann, og Lina kunne fortelle at det var ca 900m rundt vannet, så da tenker jeg at mulighetene her er jo fantastiske. Jogge runder rundt vannet, og kjøre sirkeltrening i parken. Helt optimalt! Jeg måtte selvfølgelig leke meg litt i stativene. 

Nå er det lørdagskos med god mat, skal vi danse på skjermen, etterfulgt av tidenes jentefilm og snacks. I morgen er det tid for Norway Open i et par timer, før jeg drar til Oslo for en photoshoot som jeg gleder meg veldig til, men samtidig er ganske nervøs for. Krysser fingrene for at det blir bra! 

Har dere en fin helg så langt?

 

Smiiiil Maren

 

3 kommentarer
    1. god helg fine deg;) må si du er min største inspirasjon innen trening og den ryggen din! WOW! fineste ryggen jeg noen gang har sett 🙂 ha en fin kveld. klem fra fast leser 😉

    2. Du er så nydelig! Jeg skal også på Norway Open i morgen 😀 Håper jeg treffer deg, for du virker så god tvers igjennom <3 Stor klem fra Martine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg