Søt frokost

Jeg må bare titte innom for å dele dagens frokost med dere. Var den ikke søt? Koppen inneholder en liten boks med blåbær, en håndfull jordbær kuttet i biter, to beger vanilje yoplait 0,0% yoghurt og 1/2 boks mager cottage cheese (stor boks). Etter bildet ble tatt drysset jeg også litt kanel over. Alt blir så mye mer deokrativt hvis man har en litt søt skål, eller i mitt tilfelle i dag, en kopp. Dette er egentlig en stor te-kopp, men hvem har bestemt at kopper ikke kan brukes som skål? Jeg synes hele frokosten ble så mye bedre av å spise den av denne prikkete fine saken. De små gleder vet dere. 

Nå har jeg endelig fått surret meg til å sette meg ned med litt pensum, så nå skal jeg fordype meg i Hjerte – karsykdommer de neste timene. Akkurat dette tema synes jeg faktisk er litt spennende, så jeg skal prøve å kose meg med lesingen. Jeg har laget en liten snacks-skål med usaltede nøtter, og en stor kopp kaffe med melk, så det skal hvertfall ikke stå på hyggen. 

Hva er deres planer denne fredagen? 

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Husker jeg også syns det var gøy med hjerte -og karsykdommer!! 🙂
      Spennende tema!!
      For at lesingen skal bli kjekkere pleide jeg å lage litt tegninger med farger, og tankekart og diverse. Det gjør det hele litt mer hyggelig, og for min del også lettere å huske 😀
      Kos deg videre i Fr.stad 🙂

    2. Mm, denne må prøves i morgen tidlig, en god lørdagsfrokost! Kjøpte de go-morgen yoghurtene, zero med bringebær. Gleder meg til å prøve dem, takk for tips, 10 kroner på Narvesen, ikke dårlig:) Her er det hjemmeeksamen..Ha en fin helg!

    3. Åh det så kjempegodt ut! 🙂 Den koppen var utrolig fin, Hvor er den kjøpt?
      Ha en fin helg <3

    4. Kanskje et rart spørsmål, men har man med musikk til ørene når man skal på PT-time? haaha, eller er det veldig usosialt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg