Kos i Fredrikstad

I går kveld ankom jeg som sagt Fredrikstad, og her skal jeg være frem til søndag. Jeg har allerede fått senket skuldrene flere hakk, og koser meg veldig. I går disket skjønne Lina opp med taco, masse deilig frukt og milkshake som kveldskos. Milkshaken var virkelig helt nydelig, så den blir garantert gjentatt i kveld. Oppskriften er enkelt: 

  • En godt moden banan
  • 2 dl lettmelk
  • 1 scoop (30g) proteinpulver med vanilje
  • Isbiter


Inspobilder fra Weheartit.com

Kjør alle ingrediensene i en blender til du får en jevn fin konsistens. Så kan man jo leke seg i det uendelige med søtning av diverse slag, men vi brukte altså kun disse tre ingrediensene og det var så godt. Perfekt som kveldskos. Slike milkshakes kan lages i utallige versjoner med en haug av ulike ingredienser. Jeg lager slike svært ofte, enten som smoothies eller mer kremete deilige shakes med melk. Jeg tenkte å begynne å dele flere av disse fremover, og jeg tviler ikke på at mange av dere også sitter på en haug av deilige oppskfiter på smoothies, juice eller milkshake. Del mer enn gjerne i kommentarfeltet. Det er virkelig noe av det beste jeg vet når vi kan inspirere hverandre her på bloggen. Et tips: Dersom du vil ha sjokoladesaus i milkshaken din, men ikke ønsker sukker og kalorier, så anbefaler jeg å teste ut Walden farm sjokoladesaus, helt uten kalorier og som faktisk smaker godt. Jeg bruker den i Milkshake, eller i havregrøten min. Jeg bestiller Walden Farms produktene fra IHERB, og dere finner den sjokoladesausen HER. 

Inspobilder fra Weheartit

Nå skal jeg sitte å jobbe noen timer mens Lina er på jobb. Senere blir det en treningsøkt, en rusletur rundt i vakre Fredrikstad for å se litt mer av byen, før vi inntar sofaen med deilig mat, Idol og joggebukse rensten av kvelden. Dette er en skikkelig kosehelg, og det føles bare så vidunderlig godt å komme seg litt bort. Det er jo også Norway Open i Fredrikstad denne helgen. Kanskje noen av dere skal dit?

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Går det an å bytte ut halvparten av melken med vaniljeyoghurt? Har ikke proteinpulver i huset akkurat nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg