Friday-fun

I dag har jeg lekt apekatt på Solsiden. Vi har nemlig et helt fantastisk rom nede i kjelleren hvor vi har tau, ringer, masse gulvplass til turnøvelser, kettlebells og masse annet gøy utstyr. Jeg elsker å leke meg der nede, men får alt for sjeldent tid til å gjøre det. I dag hadde jeg tidenes fredagsfølelse og null verken lyst eller overskudd til seriøs trening, så da ble det lek og morro i kjelleren istede. 

Det ble lite seriøs trening i dag, jeg prøvde meg på en liten økt, men kroppen ville ikke i dag. Sånn er det noen ganger. Så nå ligger jeg på sofaen og prøver å samle sammen litt krefter til å dra avgårde for Idol og fredagskos. Helt ærlig så frister det aller mest å bare bli her under pleddet på sofaen. Hjelpes for en kjedelig slappfisk jeg har blitt. Hehe. 

Hva er deres fredagsplaner? 

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Haha ganske så sprek du altså 🙂 hadde aldri klart å kommet meg opp slik du gjør her 🙂 morsomme bilder da! håper du får en fin helg 🙂

    2. Super blogg du har, kjempegøy å lese 🙂 Hvor er den grå tightsen som du bruker i siste innlegg fra?

    3. Hei!
      Har sett på nettsiden til solsiden, finner ingen prislister.
      Kan du si meg pris for student: månedskort? Klippekort? Eller medlem et helt år(binding)
      Takk på forhånd:)

    4. Mari: Åå du det er noen stein gamle Nike sko. Sikkert 6 sessonger gamle, og desverre også kjøpt i New York. Jeg har lett som bare det etter samme modellen, men har nå fått brekeftet at akkurat den modellen ikke produseres lenger. Så da får vi finne noen nye like freshe varianter fra NIke, jeg er sikker på at det finnes 😉

    5. Silje: Absolutt 🙂 Jeg har skrevet mye om dette før med negative pullups, bruk av strikker osv, men jeg kan absolutt gjøre det igjen 😀 Takk for at du spør om sånn 😀

    6. Hanna: Så koselig, tusen takk 😀 Den er fra Nike, men desverre en gammel kolleksjon. men det er legend-modellen, bestillte den akkurat hjem i knall blå. sjekk nyeste innlegg der er den – med direkte link. 🙂 Så den finnes i blå og svart hvertfall, men grå eller melert grå har jeg desverre ikke funnet igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg