God morgen

God morgen dere. Jeg sitter her med morgenkaffen, og prøver å våkne litt. Jeg skimter en herlig soloppgang fra vinduet mitt, men jeg har bestemt meg for at at i dag må jeg ignorere det. I dag har jeg alle dagens gjøremål, pluss gårsdagens fordi jeg tok meg totalt fri for å nyte sola. Kun lek og morro i går = mer jobb i dag.

Så i dag kan sola skinne så mye den vil, og jeg skal likevel delta på forelesning, trene, ha et par timer med mail og diverse, ha første time med en ny PTkunde, og gjennomføre spennende telefonmøte. En finfin dag! 

Jeg har fått enormt med henvendelser på både tightsen og skoene på dette bildet, skoene er desverre flere sessonger gamle og kjøpt i New York, tightsen er fra tre sessonger tilbake, begge fra Nike. Jeg skal ta meg en runde på diverse nettbutikker i ettermiddag for å se om jeg ikke kan lete frem tightsen og legge ut en link til den. Takk for alle fine ord dere legger igjen, jeg blir virkelig så utrolig glad. 

 Hva er deres planer for dagen?

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Godt du fikk kost deg 🙂 Så deg ikke på trening og ble nesten bekymret hehe 😛 Idag blir det jobbing,blogging,trening og Forever Living 😀 Hektiske tider men sykt gøy 😀
      Ha en sprudlende dag, selvom du må jobbe mere 😉

    2. Hei søte Maren!
      Jeg trenger litt hjelp til planlegging av dagene mine. Jeg har egentlig alltid gjort ting, spesielt med trening, slik jeg føler for det, og det har gått helt fint, for jeg har hatt tid til det selv om jeg har jobbet eller studert! Men nå har jeg begynt på nytt studie, og det er så utrolig mye jobb – man kan sitte lenge på skolen hver dag, fordi oppgavene våre krever det til slutt (jeg går arkitektur). Når jeg da endelig kommer hjem og har et par timer etter middag hvor jeg faktisk kan få trent, føler jeg rett og slett ikke for det, men jeg vet at hvis jeg bare får sparket meg i gang kan jeg få inn en god rutine. Føler dessuten at jeg blir så lat og deppa hvis jeg ikke trener.
      Så jeg skjønner at jeg må begynne å sette opp min personlige timeplan, men har du noen tips om det? Alt hjelper!
      Ha en fantastisk dag 🙂

    3. Kan du ikke vise oss et innlegg med så og si aaalle treningsklærne dine?! Det ser ut som du har så mye fargerikt og fresht tøy! Og sko!! 🙂

    4. Bell: Du det er ikke sjans, Hehe. Jeg bor jo i treningsklær , har mer treningsklær enn vanlige klær. Men kan lage innlegg med favorittene mine feks 🙂

    5. Har allerede hatt en treningstur i nydelige søgneomgivelser, og nå er en batch med knekkebrød straks på vei inn i ovnen.
      Du gir meg utrolig mye inspirasjon hver eneste dag, og er en god grunn til at jeg nå i høst har fått en mer aktiv og effektiv hverdag. Tidligere utsatte jeg ting, nå gjør jeg det bare!
      Så takk 😊
      Ha en fantastisk fin dag flotte deg! 🙂

    6. Jeg har startet å trene – og kjent på knebøy og andre gøye ting – gleder meg til å lære mer 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg