Happy Monday

Jeg har en rimelig hektisk dag i dag, med forelesninger, møter, trening og koselige planer i kveld. Jeg elsker hektiske dager, jeg blir faktisk mer effektiv av å ha det litt travelt. Jeg starter opp som PT på Solsiden PT senter denne uken, og skal klargjøre en god del før jeg begynner å ta i mot mine første kunder. Jeg gleder meg så vanvittig til å starte opp igjen, det føles virkelig som en bit faller tilbake på plass i livet mitt. Dersom du bor i Kristiansand, og kunne tenke deg å vite litt mer om hva jeg kan tilby deg som Personlig trener, så send meg mer enn gjerne en mail på: [email protected]. 

Jeg er helt overveldet over alle de supre havregryn-tipsene deres. Jeg ble så inspirert at jeg lagde opp havregryn og satte dem klart som overnight-oats i kjøleskapet i går kveld. Nå har de stått å godgjort seg i hele natt, og jeg gleder meg veldig til å smake på dem til frokost. Tusen takk for tips, dette ble gjort på ren inspirasjon fra dere. 

Jeg stikker innom igjen litt senere for å oppdatere dere på dagens treningsøkt, og dele litt matinspirasjon. Jeg hadde bare lyst å titte innom dere nå på morgenen også, for å ønske dere en herlig dag, og en fin ukestart. Dere vet hva jeg alltid sier – Make the best of it! 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer

Siste innlegg