Bonus trening

Flyet mitt hjem til Kristiansand gikk ikke før kl 21 i kveld, det gav meg god til på dagen i dag til å treffe Oslovenner og nyte litt kvalitetstid med dem. Jeg sjekket ut av hotellet og dro rett hjem til en god venninne. Vi spiste lunsj og koste oss. Vi lå rett ut på sofaen og skravlet da vi plutselig fikk det for oss at vi kunne jo faktisk fint rekke en treningøkt når jeg ikke skulle reise før kvelden uansett. Som tenkt, så gjort. 20 minutter senere stod vi klare på EVO. Jeg har aldri trent på et Evo senter før, og jeg må si jeg liker komseptet. Ingen resepsjon, og dermed ingen ugunstige åpningstider. Senteret hadde alt vi trengte, og vi fikk en super treningsøkt. Jeg kaller denne økten en bonus trening, fordi jeg overhode ikke hadde sett for meg at jeg kom til å få trent noe styrke denne helgen. Jeg har tatt bilder av de fleste øvelsene til dere, lyset var ikke det beste inne på senteret, men dere får hvertfall et inntrykk av treningsøkten.

Vi kjørte følgende øvelser: 

  • Skulderpress i supersett med sidehev
  • En arm roing på benk
  • Nedtrekk
  • Facepull
  • Flies i supersett med pushups
  • Biceps + triceps

 

Vi kjørte 8-10 repetisjoner pr øvelser, og 3-4 sett. Når jeg skriver 8-10 og 3-4, så er det fordi jeg alltid kjenner etter hvordan kroppen responderer og justerer deretter. Føler jeg at jeg har mer å gi etter 3 sett så kjører jeg på med et fjerde. Føler jeg derimot at jeg er helt tom på 3, så stopper jeg der. 

Er det flere som har vært sporty denne søndagen? Del gjerne i kommentarfeltet!

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt en god dag! 🙂 Morsomt å prøve ut nye gym når man er ute på reise også!
      Hvor er den fine toppen fra? Herlig farge!
      På enarms hantelroing; skal man trekke armen så langt opp man klarer, eller skal man stanse når armen er på linje med ryggen?

    2. Gøy å se at det er flere enn meg og kjæresten som bruker uttrykket “bonustrening” 😀 Jeg hadde en tur opp Stoltzen i går. Fantastisk følelse å trene på søndager! Ha en sprek uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg