Nyheter!

Klærne er sponset

Dette innlegget har jeg gledet meg til å dele med dere. Det inneholder nemlig freshe nyheter fra Adidas. Dette er tredje gang jeg deler Adidas nyheter med dere, og jeg hadde egentlig ikke trodd det var mulig å toppe de klærne jeg har vist dere før, men sannelig tror jeg ikke denne kolleksjonen er enda hakket kulere enn tidligere. Jeg måtte slippe et lite gledeshyl sa jeg åpnet pakken fra Runwild tidligere denne uken og så den fargefesten som lyste mot meg. Pakken inneholdt nyheter fra både Puma og Adidas. Jeg skal i første omgang videre dere nyhetene fra Adidas, og i neste innlegg kommer Puma. Det er virkelig bare å glede seg. Jeg likte alle plaggene fra Adidas, men det var spesielt ett plagg som skillte seg ut for meg, og det var den korall rosa mønstrete tightsen. Har dere sett en så fin tights? Den er så myk og strechy, og i tilegg er den høy på livet, slik at man ikke fåt den velkjente “valken” der tightsen slutter. Tskjorten er forresten også fra Adidas, og den er på salg nå. 

En annen favoritt er den hvite og svart mønstrete genseren. Jeg liker den selvfølgelig for designet, men jeg liker den enda bedre fordi den er en del av Aktiv mot kreft kampanjen til Adidas. Dere som har lest bloggen en stund vet at jeg har en spesiell historie i familien relatert til kreft. Min mamma vant kampen mot leukemi for akkurat 10 år siden, og derfor er kreftsaken en hjertesak for meg. 2% går til å støtte Aktiv mot Kreft når man kjøper denne genseren.

Jeg har også lyst å vise dere denne deilige loosefit capribuksen. Den er i samme serie som en lange buksen, og jakken i samme stoff som jeg viste dere i tidligere innlegg. Denne buksen ser jeg for meg at jeg skal bruke som en kosebukse, og fritidsbukse. Den utrolig myk, og føles som å gå i pysjamas. Jeg liker også de små delikate detaljene nede på leggen. 

Hva synes dere om klærne? 

 

Smiiiil Maren


14 kommentarer

Siste innlegg