Sommerkampanje

Annonse

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker proteinbarer. Jeg spiser flere barer i uken, og favoritten er uten tvil Questbars. Jeg har alltid bestillt disse fra utlandet, eller hamstret når heg har vært i Sverige. Lykken stod derfor i taket da jeg fikk mail om at Proteinfabrikken har fått Questbarer i nettbutikken. Nå er det super enkelt for meg å få mine elskede questbarer rett hjem i posten. Jeg er vant til å vente lenge på barene etter de er bestillt, men nå som de er tilgjengelige hos PF vet jeg at de kan være hos meg på null komma niks. Dette er fantastiske nyheter, men samtidig livsfarlig. 

Har du smakt en questbar? Da vet du hvorfor det er livsfarlig å ha dem så lett tilgjengelig. 

En annen gla´nyhet er Proteinfabrikkens Sommerkampanje med masse spennende godsaker på salg. Kampansjen varer kun ut juli, det vil si at det er kun 2 små dager igjen. Jeg vil blandt annet tipse dere om komboen vanilje Whey proteinpulver og sjokolade proteinbarer som er satt ned hele 54%. Dette pulveret bruker jeg i havregrøten min når jeg lager vaniljegrøt, og barene er super gode som et sunnere alternativ til snacks. Både proteinpulveret og barene finnes i andre smaker, men vanilje og sjokolade er mine favoritter. Ellers er det flere super tilbud på lur, jeg anbefaler dere å titte innom sommerkampanjen før den er over om 2 dager, hvis du bruker kosttilskudd er det virkelig mye penger å spare her. 

Jeg har bestillt Questbarer i smakene Double choco chunk og Cinnamonroll. Jeg har smakt begge før, og liker dem veldig godt. Cinnamonroll likte jeg faktisk ikke første gang jeg smakte den, men etter noen sekunder i microen ble den helt gudommelig. Mmmmm. Hvilken er din favoritt ?

 

Smiiiil Maren


14 kommentarer
    1. Har lenge vurdert å prøve dem, men synes prisen er litt vel stiv, så jeg holder meg til Gymgrossisten og Goodlife. Tar barene som tillegg, så å si daglig, og da forsvinner de fort!

    2. Apropos proteinpulver… Har du noen tips til hvordan man kan fjerne lukt etter det?
      Klarte å glemme en shaker i en bag, og der ble den liggende uvasket i en uke. Det lukter nå forgiftet helvete i hele leiligheten! Det skal ikke akkurat lange tiden til før en shaker begynner å lukte litt, men jeg klarte altså å glemme den i en UKE. Mitt livs tabbe, det her går jo aldri vekk.
      Så… Har du noen tips? Hadde blitt veldig glad om du hadde det!

    3. Kathrine: Ååå jeg kjenner meg så godt igjen!! Gjort det samme selv, flere ganger. Det lukter jo faktisk helt krise. Jeg vasker mine med zalo, og da pleier lukten å slippe. Men jeg tenker at slike shakere lever ikke evig, og det er fsktisk litt viktig å bytte dem ut innomellom.

    4. Dere på seriøøøst prøve denne questbaren: Chocolate Chip Cookie Dough!!!
      Ellers så vil jeg bare si at det lønner seg å bestille disse fra Iherb.com (216kr med frakt) kontra Proteinfabrikken (338kr med frakt)… Blir ørlittegrann lengre tid å vente på godsakene, men MYE billigere!

    5. Linda: Ja vet 🙂 MEN, det er stor forskjell i ventetid. Jeg ventet 1 dag (!!!) på min levring fra proteinfabrikken, mens velger du den billigste frakten fra iherb, no ejeg alltid gjør, kan det ta opp til 3 uker. og da er det verd den ekstra hundrelappen for min del 😉

    6. Jeg kjøpte Double choco chunk på iherb. Men når jeg skulle smake på en så måtte jeg bare spytte den ut igjen. Likte den ikke i det hele tatt. Jeg har også coockie dough, og den liker jeg. Du vet ikke om det går an å gjøre noe annet med de. Annet enn å spise de “rå”. Ser du skriver at du varmer de med kanelbolle i mikroen. Blir det bedre? Føler det er så synd å kaste så mange proteinbarer 😛 hehe

    7. Gjett hvem som akkurat klikket hjem en eske Double Chocolate Chunk fra Proteinfabrikken!?
      Kjøpe mine første Questbars da vi var i Sverige tidligere i sommer og ble helt frelst! 🙂
      Nå lurer jeg på om jeg ikke skal legge inn en bestilling på iHerb også … For ikke å snakke om å lage meg en kopp kaffe og kose meg med en Questbar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg