Fiskekaker

Middagen i dag ble veldig enkel. Fiskekaker, brokkoli og blomkål. Planen var søtpotetmos og gulerøtter også, men jeg glemte å kjøpe søtpotet og gulerøtter var jeg sikker på at jeg hadde, noe som viste seg å være feil. Middagen ble derfor litt mindre fargerik enn jeg liker det, men godt ble det likevel.

En slik middag inneholder for lite karbohydrater til å være en fullverdig middag i mine øyne. Jeg lagde derfor en skål med havregrøt som nå står til kjøling i kjøleskapet. I kjøleskapet har jeg bladet kokosmelk, stevia vanilje, sukrin, litt kardemomme og vanilje proteinpulve. Det blir som vaniljepudding, helt nydelig! På den måten får jeg både en fullverdig middag, godt påfyll av karbohydrater etter trening og en søt dessert. Perfekt eller hva?

Det er søndag og jeg nyter en kosekveld i sofaen. Jeg unner meg derfor enda en liten dessert, en skål med bær (som skal toppes med vanilje kesam) og en sjokolade proteinbar. Jeg har også handlet inn epler, druer, honning melon, og banan. Det betyr at jeg har alle ingredienser for et deilig fruktfat senere i kveld. Det er fordelen ved å lage en litt sunnere dessert, man kan spise så veldig mye mer. Mmm.

Nå gjenstår det bare å finne den perfekte filmen for min kosekveld. I skrivende stund har jeg Drop Dead Diva på i bakgrunnen, og det er stor fare for at jeg blir sittende å se på det i hele kveld. Det var litt tilfeldig at den serien ble satt på en kveld, og nå er jeg faktisk helt hekta. Det er jo nesten litt flaut, men det er faktisk en helt utrolig underholdene og søt serie. 

Har noen av dere sett den? 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Jeg ser på serien, tør nesten ikke sette på den på kveldene lengre, kan sitte i timesvis å se den serien! 🙂 Veldig bra blogg forresten, fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg