Morgentur i baneheia

Jeg startet denne lørdagen med en joggetur i vakker natur. 45 minutter i skogen satt standarden for denne lørdagen, og nå sitter jeg ute på verandaen med iskaffe i hånden og solsteiken i ryggen. Det er virkelig kun hyggelig å jobbe litt på en lørdag når man har slike arbeidsforhold, og en deilig rus av endorfiner i kroppen. Nå skal jeg få unna litt diverse her, før turen går ut til deilige flekkerøya for solings, bading og kos på hytta til en god venninne. Kr.sand viser seg fra sin beste side med en gardestokk som etter værmeldingen skal vise hele 27 grader og strålende sol hele dagen. Jeg er virkelig glad jeg har gode venner med båt og hytter ved sjøen, jeg hadde garantert fått heteslag her i leiligheten i dag. 

Håper solen stråler der dere er, og at lørdagen blir helt super. Nyt helgen!

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Nydelige du! Ha en flott dag 🙂
      Elsker en sånn start på dagen 🙂 Bruker du pulsklokke og bestemt intensitet på sånne turer, eller løper du etter dagsformen?

    2. Heihei! Ville bare legge igjen en liten kommentar her på bloggen din. Syns du er utrolig flink til å trene, og ikke minst inspirere. Jeg blir motivert til å ha en sunnere livsstil, og jeg føler jeg får bedre forståelse av hvordan man kan nå dit du er. Stå på videre! Ps- fortsett gjerne å legg ut detaljer om øktene dine, hva du kjører osv. Er kjekt å bruke til egen trening. Hilsen Martha❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg