Hverdagsgleder

I dag har jeg virkelig kost meg. Dagen startet med regnvær og endte i strålende solskinn. Jeg har brukt dagen i skogen sammen med en av mine beste venninner Kristina, og skjønneste Milo. Vi har kost oss i herlige baneheia. 

Lille Milo er så utrolig herlig, jeg må le av måten han “poserer” perfekt på bildene, det er tydelig at dette er en liten kar som er vant til å bli tatt bilde av. Skikkelig blogghund. Han har verdens søteste personlighet, og sjarmerer meg i senk hver eneste gang jeg ser han. 


Resten av dagen har jeg bruk på meg selv, rett og slett. En liten spontan kosedag, hvor jeg har vært til hudpleie, litt shopping og to hele timer alene på cafe hvor jeg har lest magasiner, kost meg med caffe mocca, hørt på musikk og bare nydt litt egentid. Det er utrolig sjeldent jeg gjør sånn, men hver gang jeg gjør det husker jeg hvor utrolig deilig jeg synes det er. Møtet i dag gikk forresten kjempe bra, og jeg skal fortelle dere alt om det i morgen.

I kveld er det sushidate med skjønne Charlotte min. For en deilig dag dette har vært, og for en koselig kveld dette skal bli. God venninne, deilig sushi, masse frisk frukt, bær og annet snacks klar i kjøleskapet og en god film. Nå koser jeg meg virkelig. 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Åh, det hørtes virkelig ut som en helt fantastisk dag i mine øyne! Sosialt samvær, alenetid, trening og avslapping – du har fått tid til det meste jo 🙂 Du stråler forresten, fine Maren 🙂 Måtte dere nyte denne torsdagskvelden fullt ut! Sushien så helt himmelsk ut 🙂

    2. Så flott du er! Liker bloggen din kjempegodt, så motiverende og fin:) Bare en ting jeg vil si, jeg lurte på om du vil vurdere å ha store bilder istedet for slike kollasjer? Synes man får så mye bedre innblikk i bildene da hvis du skjønner, og bloggen blir mer tiltalende. Slik som Kristina har for eksempel 🙂 Bare et lite tips! Med så fargerike og fine bilder ville det blitt kjempefint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg