Natterangleren

To nattevakter er unnagjort og jeg begynner å kjenne på konsekvensene av søvnmangel. Det føles litt som å være på danskebåten i uvær, eller dagen derpå etter en heftig fest. All ære til dere som jobber fast nattevakt, det er virkelig imponerende. Nå har jeg sovet noen timer etter jeg gikk av vakt kl 08, og skal bruke resten av denne søndagen på å slappe godt av, før jeg skal lade opp med deilig grillmat hos familien før siste nattevakt venter. 

I dag tror jeg at jeg lar dere spreke lesere ta dere av treningen, så kommer jeg sterkere tilbake til uka. Det er virkelig lærerikt å kjenne på hva endret søvnmønster gjør med kroppen, og ikke minst energinivået. Dette er viktig lærdom å ta med meg videre i min jobb som personlig trener også. Flere av mine tidligere kunder jobber nattevakt-turnus, og nå føler jeg sannelig jeg har en ny forståelse for at de kan være litt slitne til tider.

En god kaffekopp, en skål med friske jordbær og isvann gjør underverker på en litt trøtt søndag. Jeg håper dere får en herlig energisk dag, og nyter søndagen fullt ut. 

 

Smiiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Så flink du er, Maren! 🙂 Two down, one to go! Dette klarer du 😀 Synes forresten du ser overraskende fresh og fin ut, tross søvnmangel, bare så det er sagt 😀
      Håper du koser deg masse med grillmat hos familien din, og at ettermiddagen blir fin 🙂 Husk; snart venter ferie! 😀

    2. Hei, Maren! Jeg bare lurer på om du har noen tips mot cellullitter? Jeg er 16 år, trener regelmessig og spiser relativt sunt (selv om det seff blir litt utskeiielser her og der), er også helt normalvektig… Så disse cellullittene begynner å irritere meg helt ekstremt mye!

    3. Jeg har en her hjemme som er avis-sjåfør og derfor jobber mye på natt, og jeg har forsøkt å være med han på et par turer. Man føler seg virkelig helt fyllesyk dagen etter, så det er beundingsverdig at folk klarer å jobbe sånn til vanlig. Lykke til i natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg