Lekre sommerben

Innlegget inneholder reklame

Tidligere denne uken gjorde jeg noe skikkelig kleint, og skikkelig genialt på en gang. Jeg rakk ikke å shave leggene før båttur og hva ble løsningen da? Joda, ta med seg Intuition shaveren i vesken, og shave leggene på båtens badetrapp, midt ute på havet. Jeg må fnise litt når jeg tenker på det, jeg følte meg litt dum der jeg satt å shavet leggene mens andre båter kjørte forbi. Resultatet ble upåklagelig, og jeg kunne nyte resten av dagen i sola med silkemyke glatte sommerben. Intuition er en super høvel, du trenger nemlig kun den og ingenting mer. Ikke noe barberskum, og ikke noe fuktighetskrem etterpå. Intuition er barbering på den enkle måten, med alt i ett produkt. 

Intuition er verdens første alt-i-ett barbersystem. Du får hudpleie og barbering samtidig. Barberbladene er nemlig omgitt av en hudpleieenhet ( se på bildet under) som skummer i kontakt med vann. Den inneholder naturlig Aloe Vera og vitamin E som hindrer uttørkning, og gjør huden glatt og myk. Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å shave legger når jeg dusjer, og jeg bruker helst minst mulig tid på det. Jeg synes denne lille saken er helt genial, og den har blitt fast inventar i min dusj. Jeg var så heldig å få tilsendt to, og jeg gav derfor en til min skjønne mamma også. Hun sier det er en fryd å slippe skum og barbergel og likevel få myke glatte legger. 


Til slutt vil jeg dele et par punkter med dere som er lurt å tenke på for optimalt resultat av barberingen:

  • Vent med å barbere deg til rett før du skal gå ut av dusjen, slik at hårene får tid til å bli myke av vannet
  • Barber mot hårene for ekstra tett barbering, men barber alltid med hårene på områder hvor du har problemer med ingrodde hår
  • Husk alltid å bruke et skarpt blad!
  • Bruk gjerne et produkt med innebygde fuktighetsgivere, slik som Intuition naturals

 

Lyst å teste? Da kan du klikke HER for en gratis prøvepakke på Intuition Naturals.  

 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Å sånn vil jeg også ha, haha! Så greit og enkelt, hater virkelig alt styret det skal være, men kremer her og der. Spesielt når man skal ut å reise og må ha med seg alt mulig.

    2. har prøvd, men bør vel ikke barbere direkte i sollys dag … helst dagen før for å unngå irritasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg