L.Y.K.K.E

Dette er lykke for meg. En tur ut i naturen, ned til sjøen i frisk deilig sommerluft. Det blir faktisk ikke bedre. Det å ha naturen og havet i umiddelbar nærhet er noe av det jeg har satt aller mest pris på etter jeg flyttet ned til Sørlandet. Jeg finner en ro her, og en helt unik følelse av lykke. Det er ingen tvil om at det er her jeg hører hjemme. Bildene er fra deilige Odderøya, like ved min leilighet i Kristiansand. 

Jeg finner mye glede i å bruke naturen som treningsform. Jeg koser meg på turene mine, og spesielt før en hektisk dag setter i gang, eller etter en stressende arbeidsdag er det godt å komme seg ut på svabergene. Ofte frister det ikke en plass før jeg drar ut på tur, og jeg kan nesten høre sofaen rope navnet mitt, jeg tipper det er mange som kan kjenne seg igjen på den. Hvis du likevel klarer å komme seg ut, så tørr jeg garantere at du ikke vil angre.

Denne helgen vil jeg derfor oppfordre alle mine skjønne lesere til å ta en liten tur ut i naturen. Ikke tenk på at du skal løpe så fort du kan, eller trene fryktelig hardt. Du skal kun komme deg ut! Frisk luft, og natur er kriteriene for denne utfordringen. Pust, senk skuldrene og kjenn på hvor godt det er å koble helt ut å bare nyte turen. Kos deg, og del gjerne med meg i kommentar hvor du tenker å gå turen din. 

 

Smiiiiil Maren

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg