Gla´nyhet

Flere av dere viste stor entusiasme når jeg delte bildene fra AFPT sin fantastiske fagsamling Calisthenics & Street Workout. Flere har spurt når en ny fagsamling vil komme, og vet dere hva? Nå er ny dato publisert!! 24 oktober vil det igjen bli arrangert kurs!! Datoen ble publisert i går, og jeg er allerede påmeldt. Haha. Helgen gikk bare så alt for fort, og jeg har lyst på mer. Så da er spørsmålet, hvem blir med meg på neste kurs? Jeg har i tilegg en liten gla´nyhet, jeg har nemlig klart å lure frem en aldri så liten rabattkode til dere. 


Legg igjen en liten kommentar på at du ønsker rabattkoden, så sender jeg den til deg. Det er begrenset med plasser på kurset, så jeg ville ikke ventet så alt for lenge med å sikre meg en plass. Det er faktisk flere av oss som deltok sist som hat lyst på en helg til, vi er så hekta! Calisthenics og Street Workout har ekspolodert som treningsform, og det blir bare mer og mer populært å bruke sin egen kroppsvekt i treningen. Jeg fryder meg over dette, og teller ned dager til neste kurs. Jeg kan nesten ikke vente til å oppleve enda en helg med så masse ny kunnskap, så mange kule øvelser og så vanvittig mye inspirasjon og treningsmotivasjon samlet på en helg. Dere kan lese mer om Calisthenics og Street Workout kurset HER. 

Har noen lyst å være med meg på kurs? 

 

 

Smiiiiil Maren


30 kommentarer

Siste innlegg