Sommersnacks

I går hadde jeg besøk av en god venninne. Jeg hadde lyst å servere noe friskt og enkelt, valget fallt på oppkuttet frukt og bær, med Yoplait vanilje yoghurt. Det trenger ikke være super fancy selv om man har gjester og skal kose seg. Spesielt nå på sommeren synes jeg faktisk frukt, bær og enten yoghurt-is, vanilje kesam eller yoghurt er noe av det beste å servere. 

Hva synes dere? Ser ikke dette både friskt, enkelt og godt ut? Det beste av alt er at det tar maks fem minutter å dandere slike fat. Det er kun fantasien som setter grenser for hva du kan ha på fatene dine. jeg varierer fra gang til gang. Ofte liker jeg å ha en liten skål, eller et par eggeglass plassert på fatet som jeg fyller med cashewnøtter, eller andre typer nøtter. Gojibær og kakaonibs er også helt supert å ha som småsnacks ved siden av. 

Smiiiiiiil Maren


13 kommentarer

Siste innlegg