Pep-talk

Livet er bedre når du ler, smiler og velger å styre tankene dine mot det lette og lyse. Livet er bedre når du lar fokuset ditt være på det positive, og lar holdningen din være løsningsorientert og åpen for nye muligheter. Livet er bedre når du omgås mennesker som vil deg vel og bygger deg opp. Livet er bedre når du husker å lytte til egen kropp og tar vare på deg selv. Livet er bedre når du husker at du bestemmer over deg og hvordan ditt liv skal være. Dette er lettere sagt enn gjort, og det er selvfølgelig ingen som går rundt å smiler konstant. Det er heller ikke det som er målet, men jeg tenker likevel at hverdagen blir bedre hvis man prøver å tenke litt på det som står over , og prøver å sikte seg litt inn mot det. 

Jeg tror det er sunt med litt turbulens, og jeg vet hvertfall med meg selv at det er i de mørke og litt tunge stundene jeg lærer mest om meg selv, og faktisk blir bevisst på hvor utrolig bra jeg egentlig har det. Så verdsett turbulensen, men husk også på at lykke er tilgjengelig for absolutt alle, det krever bare et bevisst fokus og  litt dirigering av tenkene i riktig retning.

Det var dagens lille rabbel fra meg, nå skal jeg pakke baggen, shine over leiligheten, og etterhvert komme meg til flyplassen. Oslo next! Jeg gleder meg til å oppdatere dere fra Street workout kurset.

 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Så fint skrevet 🙂 Sitter her med kaffekoppen min og leser disse gullordene, som ga en ekstra good feeling 🙂 Er veldig enig, og prøver å huske og etterleve dette i hverdagen jeg også. (Selv om man må ta seg selv i nakken noen ganger ;p) Det er ganske utrolig hvordan tanker, følelser og innstillingen man har til ting styrer hvordan man har det,. Det sitter i hodet, og (veldig forenklet) er det er en selv som bestemmer hva man skal fokusere på og hvordan komme seg gjennom og over en turbulent situasjon 🙂 Hva man vil ha i livet sitt. Ha en god dag! 🙂

    2. Det er helt sant! Takk for fine ord på mårrakvisten og for påminnelsen 🙂 Tenk positive tanker, så blir alt mye lettere! Du er god <3 Ha en fin dag!

    3. Må bare si deg at du er en flott inspirasjon. Sunn jente, som ikke er usunt sunn om du skjønner.. Jeg var der, men banet av.. er på god vei tilbake, og da søker jeg forsiktig litt motivasjon av jenter som deg.

    4. Ikke sant! Livet er hva man gjør det til 🙂 Jeg velger å smile og tenke at dette blir en flott og artig dag, og da har jeg allerede fått en positiv innstilling som preger resten av dagen. Finn de små tingene å glede deg over, flire når du tryner på sykkelen, og innse at du er sykt takknemlig for hvor godt du har det! 😀

    5. For en flott og positiv blogg du har 🙂 Jeg har sluttet å lese noen av de andre bloggene som gjorde meg syk..din blogg gjør mæ glad og får lyst til å leve sundt og trene! Har tidligere slitt med spiseforstyrrelser der trening var tvang og måtte trene hver dag flere timer jogging og aerobick.. For lite mat for lite kvile i tilleg til to barn… Ble et kjempestress men fikk så mange fine komplimenta fra folk. Var livredd for å miste ei trening for da kunne jeg legge på mæ. !Etter ei stund ble overtrent,hjertebank og svetting om natta svimmel og måtte roe ned. Og kiloene kom tilbake noe som folk komenterte! Har veldig lett for å legge på meg hvis jeg ikke trener. selv om jeg spiser sunnt. På grun av Lavt stoffskifte! Før trente jeg nesten bare kondisjonstrening ,men etter å ha lest bloggen din har jeg begynt å trene styrke. Har også funnet gleden å gå turer i skogen 🙂 Funnet roen 🙂 God sommer til deg du er nydelig ,flott utstråling du har noe godt med deg ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg