Hairconcept

Sponset behandling og produkter

I dag var jeg hos A-salong på sørlandsenteret, og fikk både freshet opp fargen og klippet tuppene litt. Jeg elsker hairconcept salongen deres i den nye delen av senteret, salongen er så lys, fresh og innbydende. Salongen kan friste med erfarne, dyktige og ikke minst utrolig hyggelige frisører. A-salong har også et helt vanvittig utvalg av produkter, jeg mener – bare se på det nedeste bildet, der ser dere inngangspartiet til salongen, har dere sett så mange fantastiske produkter? Det er noe unikt og eksklusivt over salongen, samtidig som de ansatte gjør at det føles ordentlig koselig å komme inn i salongen. Jeg følte meg så velkommen og vel når jeg kom til timen min i dag.  

I dag fikk jeg med meg denne fine lille samlingen av Kerastase produkter. Dette er en ny serie som skal gi håret godt med pleie og næring. Prdokutene tynger ikke håret, og skal gi det en frisk og fantastisk glans. De skal rett og slett få håret ditt til å ikke bare se sunnere ut, men også bli sunnere. Glansfullt, mykt, blankt, friskt og næringsrikt hår? Ja takk sier jeg. Leave-in sprayen er også varmebeskyttende. Jeg har testet prdouktene en gang, og håret mitt føles så mykt og fint. Det er også utrolig glansfullt. Det kan selvfølgelig skyldes behandlingene jeg fikk av flinke Line på A-salong i dag, men jeg er overbevist om at disse produktene er perfekte for mitt hår. Spesielt nå om sommeren er det viktig med ekstra næring og pleie, og da er denne serien helt perfekt. (det er ikke en sol-serie, men den er ekstra næringsrik og gir godt med pleie, noe som trengs etter solen har satt sitt preg på håret) Produktene lukter også helt magisk, og jeg gleder meg så til å teste dem enda mer. 

Jeg føler meg som tidenes girly-girl nå, men jeg synes faktisk det er litt stas at produktene ser så delikate og lekre ut. De lyser opp hele badet mitt. Det er en detalj, men faktisk en litt viktig detalj synes jeg.

Har noen av dere testet produkter fra Kerastase før?

Bildet over viser salongens fantastiske massasjestoler som løfter bena dine opp, og gir deg en deilig massasje på både rygg, sete og ben. Dette kombinert med hodebunnsmassasje er bare så behagelig at det kan ikke beskrives, det må oppleves. 


A-salong hairconcept Sørlandsenteret

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg