20km og årets første bad

I dag startet jeg dagen med å gjøre noe jeg ikke trodde jeg kunne klare. Jeg løp, jeg løp ordentlig langt! Jeg løp rett og slett 2 mil. Det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde. Jeg løper virkelig aldri lenger enn maks 10 km, og da er jeg helt totalt utkjørt. I dag morges våknet jeg opp etter nesten 9 timer søvn, og følte meg så energisk og uthvilt. Solen strålte over kr.sand og gradestokken viste hele 24 grader, alt lå tilrette for langtur. Jeg jogget helt helt rolig og gikk i de bratteste bakkene, og tilslutt viste tracking-appen min hele 20km. Det var en magisk følelse!

Etter løpeturen hoppet jeg i dusjen, og lagde meg en stor god lunsj, før jeg dro ut til deilige Flekkerøya. Der har jeg kost meg i hele dag med min gode veninne Charlotte og hennes rause omtenksomme og gjestfrie familie. For et sted de har der ute, tenk så heldig jeg er som har så gode venninner med en så fin familie som inviterer ut på solings, og disker opp med hjemmelaget brownies, og hamburger-grillings. I dag er en liten merkedag, for i dag har jeg nemlig gjennomført årets første bad i sjøen. Det var en forfriskende opplevelse. Jeg har lyst å si at det var en litt kald opplevelse, men med 19 grader i sjøen så er det kanskje ikke lov å si at det var kaldt?

I ettermiddag hadde jeg egentlig en avtale om å trene styrke med en kompis, den avtalen avlyste jeg glatt. Kroppen er rimelig kjørt etter joggeturen, og selv om det høres rart ut, så blir man faktisk litt sliten av en lang dag i sola også. Man blir litt utladet på en måte. Planen for kvelden er derfor kun total avslappning på sofaen med en ekstra god middag og en godis-skål. Jeg har rett og slett vært på butikken ( takk for søndags åpen Joker sier jeg bare) og handlet alle mine favoritter. I dag følte jeg det var fortjent. 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Å, så kult at du gjennomførte 2 mil!! Imponerende 🙂 Må være en fantastisk følelse.. Du kan leve lenge på den, og fortjener både ekstra god middag og godteri 😉 hehe! Jeg har hatt min aller første PT-time i dag! Det var hardt.. Øvelser jeg aldri har gjort før.. Men nå er jeg i gang, da er det bare å gi alt!!:p godt med ordentlig veiledning og pushing! Klarer ikke det på egenhånd. 19 pt-timer timer igjen og ekstra fokus på kosthold, så må det vel bli bra 😉 wiiihii!

    2. Mine planer for kvelden er å pakke ferdig sekken for en lang fjelltur i morgen. Skal bære 7 kg ved, kun for å få trening før jeg skal gå Norge på tvers om to uker – gleder meg helt vilt! Selv fikk jeg årets første dag i sjøen i går, og den badeturen var ikke helt planlagt. Jeg presterte nemlig å kante kajakken! Det var veldig kaldt, men vi fikk oss en god latter 😀

    3. du skriver veldig bra, blir helt revet med i teksten 🙂 hehe
      I kveld skal jeg sette opp en treningsplan for sommeren, ble mer motivert til det etter å ha lest hvor deilig det må ha vært å løpe 20 km!! Bra jobba!

    4. Så fantastisk!! Du er rååå!!
      Har selv også vært ute på en fantastisk løpetur i dag, ble ikke såå lang, men den lengste på evigheter, og det beste med hele turen at jeg koste meg og opplevde ekte løpeglede igjen. Nesten ett år siden sist! Jobber med treningsmotivasjon og glede om dagen, og du er et supert forbilde for meg!
      Den dagen jeg greier to mil, skal jeg også rett på butikken og kjøpe ALT jeg har lyst på! haha
      Ha en fiiin kveld 😀 <33 DET fortjener du!!

    5. Dette indlæg var dråben der fik bægeret til at flyde over, på den gode måde! Fik min rumpe ud på en sen løbetur, for hvis Maren kan løbe 20km, så kan jeg også løbe en tur kl halv 11! Giver mening, haha… Du er sporty! Din blog er skøn.
      Hilsner fra Danmark 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg