Solfrokost

God morgen hjerter. Nå har jeg akkurat kost meg med frokost ute på verandaen i sola. Jeg tror ikke det er mulig å starte dagen på en bedre måte enn dette. En skål med cottage cheese, havregryn og mandler, som jeg topper med yoplait yoghurt. Mmmm. Kaffe hører selvfølgelig med.  

I dag er det gelt magisk sommervær på sørlandet, og jeg skal straks ut på en liten joggetur rundt Odderøya før det blir båttur resten av dagen. Det er allerede 23 grader ute, og det lover veldig veldig godt for resten av denne deilige lørdagen, og ikke minst pinsehelgen. Det er på dager som dette jeg er litt ekstra takknemlig for at jeg valgte å bosette meg ved sjøen når jeg flyttet hjem til sørlandet. Det er virkelig helt ubeskrivelig å våkne opp til slike perfekte sommerdager, og ha sjøen og stranda like utenfor døren. I dag dere, i dag er jeg rett og slett bare takknemlig og lykkelig.


Nå er der på tide å snøre på seg joggeskoene og få litt aktivitet i denne kroppen før jeg skal ligge langflat å slikke sol resten av dagen. Nyt helgen dere, og kos dere litt ekstra. Det er jo lørdag!! Hurra!

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Hei! Nydelig sørlandsvær 🙂 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de to fine hvite blomsterkrukkene? Veldig fine 🙂 K

    2. Ahh, nydelige inspobilder 😀 Så helskjønt ut! Lykke til med joggeturen – nyt den, og det vakre været! 🙂 Ønsker deg en flott pinsehelg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg