Topptur

I går hadde jeg en fantastisk tur i vakre Ravnedalen. Det er ingen hemmeliget at jeg er litt stresset om dagen, det er enormt mye på alle kanter og jeg kjenner at det nesten blir litt for mye. Kroppen er stresset, hode er stresset og i går kjente jeg at jeg trengte å rømme litt. Langt bort fra alt og alle, opp i høyden, opp i stillheten og la øynene hvile på noe behagelig. Valget fallt på vakre Ravnedalen, og jeg tror ingen blir overrasket når jeg forteller at dette synet var helt magisk og gjorde uendelig godt både for kropp og sjel. 

Det er noe spesielt fint med å komme seg ut på tur hvis man er litt stresset eller har mye å tenke på. Frisk luft er aldri feil, og jeg anbefaler virkelig å ta en tur ut hvis du også kjenner at stressfaktorene er på god vei til å ta overhånd og du trenger en pause. 

Dagens tips fra meg er altså – kom deg ut i skogen, minn deg selv på å fysisk senke skuldrene og forsøk å pust med magen. Lur frem et lite smil, det hjelper alltid.

 

Smiiil Maren


13 kommentarer
    1. Kesia, Balanser kostholdet- en kake i hver hånd!: Kun kort tid til jeg skal roe ned og slappe helt av. Snakk om dager så er alt bedre 🙂 <3 Takk for omtanke søte deg!

    2. Ta vare på deg selv vakre. Du er i mine øyne en super-woman, jeg fatter ikke hvordan du klarer alt du gjør, og holder deg så blid og positiv. Du oser av energi – konstant! Jeg har sett deg flere ganger rundt om i kristiansand, og du er virkelig bare så energisk og fin at man trekkes automatisk litt mot deg.
      Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette egentlig, ville vel bare si at jeg synes du er utrolig bra, så husk å ta vare på deg selv 🙂 Skulle ønske jeg turte å si hei til deg en gang.

    3. Kjempelurt tips! Har selv vært mye ute i det siste, det er jo nydelig sommervær, sooool <3
      Veldig fint å gå på tur i skogen, og en der løypa så artig ut 😀
      Kos dæ <3

    4. Hei – jeg bor i Kristiansand – så gøy å se Kristiansand fra denne vinkelen – flotte bilder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg