Guilty pleasure

Det finnes noen ting jeg er skikkelig svak for, og det er barer. Proteinbarer, energibarer, muslibarer – jeg elsker det! Proteishape (nutrilett sin nye proteinrike variant) , nutramino sine nyeste barer, atkinsbarer, questbarer i alle varianter, swea barer, Oh yeah bar, og muscle brownie. You name it – I love them! Det er absolutt ikke det verste man kan være hekta på, men alt handler om mengde uansett om det er en sunnere variant eller ikke. Jeg prøver å begrense meg, men i dag startet jeg dagen med en sjokoladebar, før frokost.  

Det var dagens lille innrømmelse fra meg. Jeg vet at det settes pris på at jeg ikke kun deler perfekte solskinnsdager, så her ser dere at jeg lurer meg ned i godteskåla fra tid til annen jeg også. *ler* 

Hva er din guilty pleasure?

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Åh, eg er også en ekte proteinbar-elsker!
      Questbarer står høgt på mi lists, og eg spiser (spiste) gjerne mange for veka. Det er jo perfekt som mellommltid, kos eller før/etter trening 🙂
      No med melkeintoleranse havner alt av barer vekk, og eg snuser ofte rundt på nettet på leit etter melkefri proteinbarer! Haha, addicted 😉

    2. Elsker barer!! Venter en pakke fra posten….. drar snart etter postbilen for å knabbe tak i de, haha
      Kos deg med barene, Maren<3 De fortjener du virkelig, flinke jente!

    3. Hehe, min guilty pleasure? Sjokolade, uten tvil! Jeg elsker trening og prøver å holde meg til et sunt kosthold, men sjokolade er bare en så stor livsglede for meg at jeg aldri kunne tenke meg å kutte det ut. Erstatninger kan ikke sammenlignes. Men er lov å kose seg 🙂

    4. Pepperkaker, haha.. Etter jul hamstrer jeg som bare det – og spiser daglig – noe som i år holdt til slutten av April! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg