NIMUE

Jeg hadde planlagt et innlegg nr to til dere i går, men denne frøkna sovnet på sofaen 20.30, og fikk rullet meg inn i sengen rundt kl 22, og sov helt til morningen. *ler* Jeg hadde min andre store eksamen i går, og i dag kjører jeg på mot den siste. Ekstra giret er satt inn, og jeg er motivert for å gjøre en siste innsats. Jeg vet det er mange med meg i samme situasjon, så vi får heie på hverandre og motivere hverandre gjennom de siste dagene. Go go go!

Etter eksamen i går dro jeg direkte til NIMUE hvor skjønne Anita gav meg nydelig behandling. Nimue-jentene slutter aldri å imponere meg over hvor tvers igjennom gode de er. Både ift kunnskap, ferdigheter og erfaring, men også som personer. Jeg storkoser meg i salongen, og føler det er som å være på cafe med venninner hver gang jeg er innom. I går fikset vi negler med en super fresh rosa schellac og form/farge av bryn. På fredag skal jeg jammen tilbake igjen for påfyll av vippene hos Hanne. 


Mine behandlinger og produkter fra Nimue er sponset

Dette med vipper kan jeg ikke få skrytt nok av. Nå har jeg hatt vippe-extentions i 14 måneder, og det er så utrolig deilig å slippe sminke og alt det styret. Jeg kan bare stå opp og morgenen og vips er jeg klar. Det er spesielt deilig nå til sommeren hvor man bader mye og er mye i sola, da ønsker man ikke å ha på seg så mye sminke. For meg er vippe-extentions løsningen, og jeg anbefaler det virkelig. Bare pass på at du gjør det et sted hvor de er flinke og har erfaring!! Det går mange skrekk historier om jenter som nesten har mistet sine egne vipper. Jeg har hatt små pauser uten vippeextentions innimellom, og mine vipper er i helt fin stand. Jeg har gått til Hanne på Nimue i 1 år nå, og kunne aldri tenkt meg noen andre. 

Mine hudpleieprodukter er også fra merket NIMUE. Jeg bruker den rosa serien, for sensitiv hud. Produktene er utrolig gode, og ikke minst enkle å bruke. Jeg er ikke så flink på slike ting, og trengte derfor noe som var enkelt og gjennomførbart. Produktene fra Nimue er helt supre for meg, og det er deilig å kunne gå inn i sommeren med en ren fin hud som ikke trenger make-up for å dekke urenheter. Jeg har brukt Nimue hudpleie i snart 11 måneder, og huden har aldri verken sett eller føltes bedre. Produktene er sponset, men jeg ville aldri verken brukt selv, eller anbefalt dere produkter som ikke er gode. Huden er utrolig viktig, det blir fort veldig synelig hvis man bruker prdoukter som ikke er rett for deg og din hud. Jeg anbefaler derfor å vurdere produktene du bruker nøye.

Hvis du ønsker å bli vippefin til sommeren, trenger tips til hudpleie for din hud eller ønsker å freshe deg litt på andre måter, så synes jeg du skal sjekke ut Nimue HER, eller ringe: 380 25800. Nimue Hud holder til i Festningsgata 34 i Kristiansand. 

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Jeg blir så glad av å lese bloggen din, Maren 🙂 Fortsett sånn! Du gir meg inspirasjon til både å trene mer og spise sunnere, men også til å ta ting med et smil om munnen. Selv har jeg hele tre eksamener igjen før jeg kan ta sommerferie – men det skal jeg klare! Lykke til med din siste, og ha en fantastisk dag 🙂

    2. Mari: det står to steder at produktene er sponset, men jeg mottar ikke betaling for innlegget og dermed er dette sponsede produkt men ikke et kjøpt reklame innlegg 🙂

    3. Linda: Prisene varierer jo fra salong til salong. men jeg skal se om jeg ikke kan f gjort et overslag regnet ut fra Nimue sine priser 🙂 Jeg har aldri regnet på det på årsbasis, men det er jo selvfølgelig spennende å se. Takk for innspill 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg