Endorfinrus

I present to you: Maren med null sminke, klissvåt av svette, dønn solbrent og fantastisk rusa på endorfiner. Dette er min look etter dagens treningsøkt. Jeg kom inn i leiligheten og så meg i spesielt, jeg ble nesten litt skremt av hvordan jeg så ut. Haha. Håret til alle kanter, og så latterlig svett. Dette er ekte treningsglede dere, så det er klart det måtte dokumenteres. 

Nå skal jeg sette meg ned og være super effektiv i noen timer, i dag er siste innspurt før min nest siste eksamen. Tenk, etter i morgen har jeg kun en eneste eksamen igjen. Jeg holder på å bli psykotisk av dette eksamenskjøret, så jeg er uendelig takknemlig for at det kun er 8 dager til galskapen er over. Det skjer veldig mye spennende den kommende uken, så det blir absolutt ikke kun eksamensfokus, noe som kanskje er litt negativt ift eksamensresultatet, men jeg velger å synes det er utelukkende spennende og positivt. 

Nå roper bøkene på meg her, ha en nydelig tiradag mine venner. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Herlig at du viser frem de litt mer hverdagslige sidene ved livet også! Alltid med et smil, like vakker uten sminke, solbrent og svett! Jeg blir rett og slett glad av å lese bloggen din 😀

    2. Hei Maren! Ønsker meg en slik tights fra Under Armour, den ser så god ut! Hvilken modell har du og hvordan er den i størrelsen? Er den gjennomsiktig? (Hvis den ikke kan brukes til knebøy er den ikke aktuell;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg