Rooftop streching

I dag startet jeg dagen med en 50 minutters rolig joggetur i skogen, eller rettere sagt Odderøya. Hvis du er fra Kristiansand eller har planer om å besøke Kristiansand i sommer så lov meg at dere besøker Odderøya. Det er bare så vakkert der ute, med svaberg, fyr og åpent hav så langt øyet kan se. Strålende sol og herlig temperatur gjorde turen enda bedre. Jeg avsluttet med et kvarters streching på takterassen av leiligheten min. 

Utsikten fra takterassen er helt fantastisk, og jeg koste meg virkelig der jeg satt. Jeg er så dårlig på å tøye ut, men jeg tenker at kanskje det blir bedre nå som jeg har oppdaget hvor herlig det er å sitte på takterassen etter en svett løpetur å tøye ut litt. Jeg lager noen merkelige uttrykk på flere av bildene, og det kan nok forklares med at tøyning er for meg utrolig smertefullt. Smerte og sol i øynene resulterer i litt merkelige uttrykk, det får dere bare prøve å overse. Hehe. 


Er dere flinke til å tøye ut ?

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Så fint du har det! Hvor mange km springer du sånn ca når du er ute å løper? : D Ha en fortsatt fin dag! <3

    2. pleier du å spise frokost før morgencardio? korleis ser måltidet evt ut, både før og etter økta? 🙂
      elsker bloggeb din! du er ein stor inspirasjonskilde 🙂

    3. Jeg skal på Odderøya Live i sommer, så da satser jeg på at Kristiansand viser seg fra sin beste side! 😀
      Jeg er relativt flink til å tøye etter en treningsøkt. Synes det er deilig å kjenne en ordentlig strekk i muskulataturen!

    4. Jeg strekker ut etter kondisjonstrening, men kvaliteten på den er nok ikke optimal 😉 Jeg er likevel opptatt av å sette av tid til uttøying på spinning- og corebartimene mine sammen med mine kunder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg