PRINT

Innholder sponsede produkter

Jeg fikk denne super kule tightsen i posten på fredag, og den må selvfølgelig deles. Jeg har sannelig fått meg en liten samlig av unike og kule tights nå, og denne stripete deiligheten passer perfekt inn. Tightsen er fra Adidas og den finnes i nettbutikken Runwild. Nå er det salg på alle print-tightsene, og det betyr at dere får hele 20% på den jeg har på meg, og den knall blå tightsen jeg har postet flere bilder av på instagram (Instanavn: marenerdvik ). Bruk koden: PRINT for å få rabatten. Ta en titt på nettsiden til Runwild for enda flere råkule og unike tights. 

Tenk så kjedelig om absolutt alle kom på trening i helt like, ensfargede klær. Tørr å skille deg ut, og unn deg selv en spenstig og litt anderledes tights. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine. Jeg skal være litt ærlig med dere nå, og innrømme at jeg tidligere har unngått både print og farge på tightsene mine. Dette fordi jeg har hatt litt komplekser for bena, og ønsket ovrhode ikke noe fokus på dem. Nå har jeg derimot funnet ut at det blir for dumt å kulle unngå alle de super kule treningstightsene i farger, print og mønster av en så teit grunn. Så nå har jeg altså fått meg en ganske så fresh samling av unike tights, og jeg digger dem!! 

I dag er det søndag, og solen stråler. Som forventet gav gårsdagen godiskos et herlig overskudd, og jeg bobler over av treningslyst. Så nå skal frokosten nytes, før det er avgårde til gymmet. I dag skal ben og rumpe få gjennomgå. Jeg deler gjerne programmet med dere i kveld. 

 

Smiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Jeg syns det er så greit når bloggere enkelt og greit “innrømmer” komplekser i stedet for å skjule, ordne på bilder, posere og late som. På blogger og instagram (spesielt) florerer det med “inspirerende” bilder av jenter med tilsynelatende markerte mager og tynne lår. Jeg satt på resturant med en venninne i Markens i går og det slo meg atter en gang at minoriteten av jentene som spankulerte forbi i Markensgate representerte disse bildene.
      Jeg skjønner at det hersker et behov for å fremstille seg selv som “litt finere” enn man egentlig er på en blogg, da kan man jo egentlig fremstille som hva man vil. Kompleksene sitter jo i hos mange av dere også. Men spesielt i treningssammenheng, når man om og om igjen skriver om å “fronte en sunn livsstil”, så må man jo fronte en realitet. Hvorfor kan ikke folk bare la seg avbilde rett opp og ned? Ingen tær inn – legger ut – mage inn – krageben ut? Jeg syns det er så leit at man skal måtte kaste bort tid på destruktive tanker om egen kropp ut fra andre. Og at man på død og liv skal fremme et sunt kroppsideal (ikke nødvendigvis kun i treningssammenheng) i 1000-ords innlegg på en blogg forså å fronte noe helt annet på bilder to innlegg bak.
      Jeg så deg såvidt på Spicheren en tid tilbake, og du ser fantastisk ut, Maren.

    2. Ida: Takk for en viktig og utrolig utrolig bra kommentar!!! Tusen takk for at du valgte å dele den 🙂 Så glad for å ha lesere som deg på bloggen min!

    3. Du er bare helt rå Maren! Faktisk så er du forbildet mitt :$ Elsker at du trener for at det er gøy, og kroppen din er jo bare helt smashing :* Om du ville sett innom bloggen min (amalienylund.blogg.no) hadde jeg nok blitt overlykkelig! <3
      Klem Amalie <3

    4. Du ser fantastisk flott ut i tights med spreke farger og mønstre så kjør på! Hvilken størrelse har du i den blå? Synes den ser veldig kul ut, men litt redd for at den blir slaskete hvis den er for stor?

    5. Du er så flott Maren! Du virker alltid blid og fornøyd, med en energi herfra til himmelen 🙂 Jeg lurer på hvordan du holder motivasjonen til å trene såpass mye som du gjør? Jeg skulle ønske jeg hadde samme motivasjon og vilje som det du har, men jeg finner ikke energien når jeg sitter med nesa godt plantet i skolebøkene eller bacheloroppgaven..

    6. Helene: Da har jeg samme spørsmål tilbake, hvordan klarer du å finne motivasjon til å ha nesa godt plantet i skolebøkene? Jeg trener mye og elsker det, men jeg leser virkelig overhode ikke så mye som jeg burde. Så kanskje jeg kan dele litt treningsmotivasjon med deg, også deler du litt skolemotivasjon med meg ? 😀

    7. Hehe herlig! 😀 motivasjonen til å lese kommer vel av at jeg er siste året i studiene og lengter etter sommerferie. Men sett deg gjerne i et rom du trives i, og skriv ned noen punkter på hvorfor du bør lese. Les intensivt, det hjelper for meg. Så når du føler at du har lest nok for en dag, belønner du deg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg