Summertime

For en deilig dag dette har vært. Jeg elsker byen min og sørlandet på slike “smeige-dager”. Sol fra skyfri himmel, temperaturer opp mot 25 grader og sommerstemning i hele Kristiansand. Jeg har tilbragt dagen hos familien og kost meg masse. Alt blir enklere når det er sol og deilig vær – selv eksamenslesing. Jeg har tuslet rundt i treningsklær i hele dag, men kom meg faktisk aldri på trening (!!) Sånn kan det gå. Jeg satser på at litt deilig lørdagssnacks og en dag med hvile gir meg super energi på trening i morgen.

Nå skal jeg krype opp i sofakroken med en liten smågodt skål, en boks dream is og Pretty Woman på skjermen. Jeg elsker den filmen, og kan se den gang på gang. Julia Roberts er så vakker og så fantastisk sjarmerende i den filmen. Jeg prøver å ignorere den deilige grillduften utenfor og folk som ler, prater lystig, og skåler i vinglass. Jeg skulle gitt mye for å danset meg inn i sommernatta sammen med dem, men her må det prioriteres. Eksamen er kun tre dager unna, og da må fokuset være på lesing og kun det!! 

Jeg håper dere nyter lørdagen, snart er jeg tilbake for fullt – med masse herlig inspirasjon til dere, og ikke bare eksamensprat. Jeg håper dere holder ut med meg, jeg lover å komme sterkere tilbake!

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Har nettop begynt å lese bloggen din ! Du har en fin blogg!! Æ blir inspirert til å ha en sunn livstil og å trene! I helga har jeg skeiet ut men mandagen er det tilbake til de sunne vanene !! Du er utrulig fin ! Hilsen en leser fra Nordnorge 🙂 Lykke tel med eksamen og kjærligheten !! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg