Mine vår-favoritter

Jeg lovet dere et innlegg med mine fargerike vårfavoritter innen treningsklær. Jeg har forsøkt å bergrense meg, men det er bare så latterlig mye fint at jeg klarte det ikke. Dette er derfor kun del 1, og det vil komme to innlegg til med masse freshe, fargerike herligheter. I første runde har jeg valgt å fokusere på rosa, og orange – som er mine to favoritter når det kommer til treningsklær. Jeg elsker alt som er rosa, fersken, orange eller lyserødt. Dette er altså min toppliste innefor våren og sommerens treningsklær. Jeg gleder meg så til man kan trene i shorts, spesielt nå som jeg har funnet så mange lekre varianter. Når man er sommerbrun og fin synes jeg det er så delikat å ha en litt løs hvit singlett med dyp utrigning både i ryggen og i front, også har man en sportsbh under i en sterk fresh farge. Det blir ikke mer delikat og kult på trening enn den kombinasjonen der. Det er mulig å ta frem løpeshortsen om ikke mange ukene, og er det litt kjølig er det ikke verre enn å slenge en lett løpejakke over. Jeg synes de nye løpejakkene med prikker fra Nike er så fantastiske, og jeg ser bare for meg hvor kult det kan bli med en av de tighte fargerike shortsene kombinert med en av de løpejakkene. *drømme seg bort*. Dere kommer  direkte til produktene ved å trykke på linkene under hvert bilde. 

Var det noe her som kunne friste dere også?

Løpejakke – Nike  //  Sportsbh – Nike // Shorts – Nike  //  Genser – Nike

Svart  //  Rød mønstret //  Rød  //  Lilla-orange 

Løpejakke – Nike  // Sportsbh – Casall  //  Pulsklokke – Polar 

Orange   //   Mønstret  //   Rosa  //  Gul

 

 

Smiiiiil Maren

 

Aff.links


12 kommentarer
    1. Hei du! Jeg har laget en side på facebook hvor alle bloggere kan melde seg inn i, der kan vi alle få mulighet til å dele innlegg, inspirasjon og tips til hverandre. Kjempe koselig om du ville vært med på dette, og kanskje og delt dette videre til andre bloggere du kjenner! Du finner link på bloggen min, takk på forhånd 🙂

    2. Dorthea Olsson: Ja ikke sant? Jeg digger spesielt de jakkene der, men klarer ikke bestemme meg hvilken jeg liker best av fargene. hehe. Jeg har faktisk allerede klikket hjem alle de sportsbhene i løpet av det siste året, har en helt vill samling av fargerike sportsbher. hehe.

    3. Hei. Vet du er travel med eksamenslesing, men kan du lage et innlegg om ulike pulssoner en gang du har mulighet? 🙂 Jeg sliter nemlig med å forstå meg på dette..
      Når jeg er ute på joggetur, så har jeg ganske høy puls. På de fleste løpeøktene mine er gjennomsnittspulsen min på cirka 86% av makspuls. Da jogger jeg som regel mellom 5.5 og 8-9km, og jeg løper hele tiden. Når jeg har lest litt rundt på nett, kan det se ut som at denne pulsprosenten er høyere enn den burde. Likevel går dette helt fint.. Det må også sies at jeg ikke har tatt en ordentlig makspulstest, men det høyeste antall slag pr.min jeg har vært oppe i er 196 slag. Hva tenker du om dette? Er jeg rett og slett i megadårlig form, eller kan det tenkes at makspulsen min egentlig er noe høyere? .. Har også hørt/lest at det ikke er bra å ha altfor høy puls over lenger tid…
      Tusen takk for en herlig, inspirerende og motiverende blogg! Masse lykke til med eksamenslesingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg