Working my way back

Jeg har begynt prosessen å trene meg opp igjen etter en hel uke med feber og influensa. Kroppen er rimlelig slapp og motvillig, men så lenge jeg tar det i et rolig tempo og veldig gradvis så går det helt fint. I dag har jeg vært ute å gått i ca 20 minutter i strålende sol, og vært en minitur innom solsiden hvor jeg fikk gjort et par styrkeøvelser. Det føles så nydelig å bevege kroppen igjen. Jeg blir så lykkelig av aktivitet, jeg håper jeg aldri mister den fantastiske gnisten og gleden jeg har for trening. 

Jeg fikk ikke fullført hele programmet i dag, men jeg vil likevel dele den med dere. jeg har tidligere delt dag 3, og i dag skal jeg dele dag 1 med dere. Dag 2 blir forhåpentligvis i løpet av helgen. Jeg skal også komem med et oppsummerings innlegg hvor dere får alle tre øktene i samme innlegg slik at det blir mer oversiktelig for dere. 

DAG 1:

  • External/internal rotation
  • Hip thurst
  • Sittende kabelroing
  • Knebøy
  • Brede upright rows
  • Rumensk markløft
  • Standing cable abductions

 

Hvordan har uken deres vært sålangt kjære lesere? Hvordan går det med treningen, kostholdet, humøret? Del litt med meg, jeg vil så gjerne vite hvordan det står til med dere 🙂 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Så bra du er bedre!:) Fælt å være sjuk:/ Her er været nydelig, og ingenting slår fjellturer på vestlandet når det er sol ute! Det er då man virkelig kjenner på gleden av beveglse, og gleden av livet:)

    2. Trangt med trening for tiden. Men har vært på noe små jogging og gåturer i det fine været vi har hatt! Har også vært å siklet litt på proteinfabrikken og iherb etter noe jeg trenger, men jeg aner ikke hva jeg skal ta. Det er bare så sinnsykt mye å velge mellom. Har bestilt questbarene og det protein pulveret du skrev om her i går(?) Hadde vært gøy om du kunne ha lagt ut litt om det du bruker og hvor man får kjøpt det osv 🙂
      Godt å se du er blitt “frisk” ingenting er værre enn å være syk i vår månedene!

    3. Bra med trening! Ukas tredje økt gjennomført. I dag stod blant annet knebøy, hang-ups, roing, markløft og slynge på planen. Deilig å få rørt seg mellom timene på lesesalen. Godt humør – sunn, variert mat!

    4. Trente mandag, hviledag i dag, trening i morra, lørdag og søndag. Trener tung styrke 4-5 dager i uken, og har gjort det i snart tre år 🙂 Har ALDRI angret på en eneste økt, er jo utrolig motiverende å se fremgang i form, og at koppen blir litt sunnere, friskere og sterkere! Kostholdet møtte noen utfordringer i form av masse godt i påsken, men sukkercravingsene begynner endelig å gi seg nå 😀

    5. Hmm, programmet til han Gunnar er nesten likt det Bret Contreras (aka rumpe forskeren) har i sin bok “strong curves”. Der er det flere programmer og sykler avhengig av hvor lenge man har trent og sånn, men prinsippene er akkurat de samme.Hip thrust i starten og annenhver mellom over- og underkropp utover økta, med rumpefokus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg