MAMMUT – ny vårkolleksjon

I samarbeid med Mammut

Jeg har tidligere delt mammut sine fantastiske treningsklær med dere, nå er vårkolleksjonen her, og den er virkelig verd å få med seg. Det første ordet jeg forbinder med Mammut er kvalitet. Klærne er så tekniske, og så funskjonelle at det er en fryd å ha på. Jeg har den siste uken testet flere av plaggene, og skal terningen kastes så finnes det ingen tvil – her blir det full score. 

Ofte er det slik at design og passform faller litt gjennom når fokuset blir satt på kvalitet og funskjonalitet. Her skiller Mammut seg ut, de har nemlig klart å få til et lekkert feminint snitt på klærne, og de sitter veldig godt på. Jeg har lyst å trekke frem løpejakken dere ser på bildet under. Den er i et helt utrolig lett materiale. Jeg måtte le av kommentaren til personen som tok bildene: “Denne jakken veier jo ikke mer enn et A4-ark”. Jeg synes i grunn det er en fin beskrivelse. Den er nemlig super lett, og i et tynt og deilig stoff. Den er virkelig en fryd å løpe i. Les mer om jakken HER. 

Jeg er også spesielt imponert over shortsen. Jeg skal ærlig innrømme at shorts ikke er mitt favoritt plagg, jeg trener aldri i det, og går generelt sjeldent i shorts. Rett og slett fordi jeg synes det er vanskelig å finne en som sitter bra i livet, uten å stramm for mye slik at det blir unødvemdige “love-handels” på oss jenter, og samtidig sitter fint rundt lårene, og selvfølgelig over rumpa. Det er mye som skal mache når man skal finne en perfekt shorts, og det er virkelig ikke lett. Shortsen fra vårkollksjonen til Mammut er i mine øyne helt optimal, den sitter i livet, men er ikke for stram, og den er fin rundt lårene, og sitter litt over stumpen – men strammer ikke. Akkurat slik jeg vil ha det! 

Jeg elsker fargen på denne toppen, den er enda klarere og finere i virkeligheten. Skoene finner dere forresten hos alle G-sport butikker.

Hva synes dere om den nye vår-kollkejsonen til Mammut?  

 

Smiiiil Maren


 

9 kommentarer
    1. Veldig fine og enig med deg at shortsen så veldig bra ut. Også enig i beskrivelsen din om hvordan en shorts skal være, og jeg tror heller aldri jeg vil komme til å trene i en. Men jeg smiler med meg selv her når du du skriver “love-handels” haha….for da tenker jeg – Hvor i herrens navn har den jenta det??? 🙂 🙂 🙂

    2. For noen deilige farger! Jeg lurte på om du har noen tips til hvor i krsand det er mulighet til å løpe trappeintervaller? Håper på svar😊

    3. Har ikke vært på bloggen din på flere dager, men du er så flink til å oppdatere at det er masse å lese/se.
      Kjempekult treningstøy og det sitter knall. Men hva slags truser bruker du under slikt tøy ?
      Vanskelig å finne truser som er like behaglige når du virkelig bruker treningstøy til skikkelig hardtrening.
      Skal prøve å være på bloggen din hver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg