Filmtips

Jeg hadde så troa på at jeg skulle våkne opp i bedre form i dag, slik ble det ikke. Formen er hakket verre, og feberen vil ikke slippe. Jeg ligger her å føler meg helt ubrukelig. Heldigvis  fikk jeg noen herlige filmtips av dere i går, og jeg tenker at jeg skal prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, og kose meg med filmene dere har nevnt. Filmer som ble anbefalt var blandt annet:

  • De urørlige
  • The notebook 
  • Safe heaven
  • Love happens
  • The holliday
  • Mamma mia
  • Spis, elsk, lev

 

Dette er så riktig sjanger dere, virkelig! Jeg har faktisk sett de fleste av disse, men tar veldig gjerne i mot flere tips med filmer i samme sjanger. 

Når jeg feiret bursdagen min i påsken fikk jeg en søt prinsesse te og en nydelig hjerteformet tesil av en god venninne. Det passer perfekt akkurat nå. Jeg tenker at prinsesse te med fersk ingefær vil gjøre underverker. *fingers crossed* 

Jeg ønsker dere alle en fantastisk dag, kos dere og nyt at dere kan være ute i sola, trene og være i aktivitet. Jeg beklager at jeg ikke hadde så mye treningsinspirasjon å komme meg i dag. Hvem vet, blir formen hakket bedre så skal dere ikke se bort i fra at jeg kan kokkelere frem noe spennnende på kjøkkenet som jeg kan dele med dere. 

 

Smiiiil Maren


19 kommentarer
    1. What’s your number?
      Pitch Perfect
      The Lucky One
      Forgetting Sarah Marshall
      The Proposal
      Friends with Benefits
      Crazy Stupid Love
      God bedring!

    2. Hvis du ikke har sett Barnepiken (The Help), så anbefaler jeg virkelig den. Leste boken først, og den er også helt fantastisk! Den ligger til og med på netflix! Ellers er jeg en sucker for Pretty woman når jeg er syk, den er så feelgood 🙂 Og om du ikke har sett Forrest Gump, bør du! De fleste har visstnok sett den, men jeg så den først for 1 år siden, og den er så utrolig fin. God bedring!

    3. Se “Dallas Buyers Club”! Det er en utrolig bra film! Ikke typisk jentefilm, men sååå verdt å se:) God bedring!<3

    4. The Help anbefales virkelig ja! Ellers så anbefaler jeg Remember me, Silver Linings Playbook, I don´t know how she does it, how to loose a guy in ten days, P.S. i love you og The Vow 🙂 God bedring søte deg! 🙂

    5. Har du sett vann til elefantene ? Fantastisk film.
      Kan også anbefale “death race” “taken 1 og 2” & “save the last dance”

    6. If Only! skikkelig grinefilm:) og med god moral!
      The Perks of Being a Wallflower er skikkelig bra! så den 2 ganger på rad, han er så søt han gutten;)
      Just Married er en skikkelig morsom film.
      Moulin Rouge hvis du liker en god musikal:)
      Du har nok av filmtips i hvert fall! Håper du finner deg noe som kommer i smak, og god bedring!:)

    7. og A Walk to Remember, en av mine favoritt-filmer!:) den og The Notebook, men den hadde du allerede:)

    8. Water for elephants, How to loose a guy in ten days, Bruder i krig, Enough (ikke så romantisk, men bra;)), You, me and Dupree. Og hvis du virkelig vil ha en god gammel klassiker anbefaler jeg at du ser Broene i Madison County! God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg