My everyday look

Jeg fikk spørsmål fra en leser om jeg aldri gikk i vanlige klær. Jeg måtte smile litt av spørsmålet, rett og slett fordi det er et veldig bra spørsmål, jeg kan godt forstå at noen tror jeg kun går i treningsklær. Jeg går nemlig veldig ofte i treningsklær, og trives godt i det, men jeg går da selvfølgelig i vanlige klær også. Jeg poster sjeldent bilder av meg selv i vanlige klær, men i dag fikk jeg knipset et par bilder før jeg løp ut døra. Slik ser jeg altså ut på en helt vanlig hverdag. Slitte jeans, en loosefit tskjorte med strikkejakke til. Blå converse og en oversized Marc jacobs på armen. Iphone, bilnøkkel, husnøkkler parat, og klar til bruk i hendene. 

Rett etter bildene ble tatt løp jeg ut døren og kjørte opp til min skjønne mamma. Hun ligger med influensa stakkars, og jeg synes så synd på henne. Jeg stod derfor opp litt ekstra tidlig slik at jeg fikk tid til å bake rundstykker til henne. Det er ikke alltid man verken har matlyst eller spesielt overskudd til å lage mat når man ikke er i form, så jeg tenkte at det kunne være deilig å få hjemmebagte rundstykker servert på døren. Rundstykkene falt virkelig i smak. Jeg deler oppskrift og bilder med dere senere. Nå har jeg funnet meg et deilige hjørne på en cafe og skal sitte her et par timer før jeg tenker å få unna ukens første styrkeøkt. Jeg hadde planer om å gjennomdøre Dag 1 på programmet i går, men slik ble det altså ikke. I dag er en ny mulighet, og siden ferien varte helt til i går regner jeg i dag som starten på uken, og hverdagen. 

Jeg håper dere har en herlig tirsdag, og at første dag tilbake på jobb / skole ikke er alt for brutal. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Såå kult! Hvor er buksen fra?
      Har du plass til pc i veksen? trenger en skoleveske til høsten, og vurderer michael kors, men synes marc jacobs er finere og passer til hele garderoben, og ikke bare den klassiske delen, haha :p
      Er forresten helt dau etter dagens strykeøkt, og tenkte på deg så lagde meg en stoooor porsjon med havregrøt og holder på å sovne her jeg sitter stappmett, haha! Må fylle opp lagrene ja 😀
      Ha en fin kveld, skjønne <3

    2. Wow for en fin veske du hadde. Sånn veske har jeg lengtet lenge etter, bokstavligtalt ser det ut som drømmeveska mi^ELSK <3 Husker du hva modellen heter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg