Mandag

Ny uke står for tur, og jeg kjenner at det er jeg faktisk veldig klar for. Jeg er godt i gang med min deload uke, og er faktisk på fjerde dagen. Det eneste jeg har gjort av trening er rusleturer i solen, og en liten apekattøkt på en lekeplass med en herlig gjeng på lørdagen. Jeg kjenner at energien kommer snikende tilbake, og jeg kjenner at jeg får en kribblende følelse i kroppen, jeg gleder meg virkelig å kjøre på for fullt igjen. Flere av dere har spurt om jeg kan dele programmet mitt fremover, og det kan jeg selvfølgelig. Jeg liker å benytte meg av kunnskapsrike mennesker for å legge opp treningen så bra som mulig. Jeg er personlig trener selv, men når det gjelder min egen trening så har jeg lett for å sluntre litt unna når det er mitt eget opplegg. På løpedelen av treningen min vil jeg benytte meg av Triatlon-athlet og løper Sondre Risdal Solheim, og når det gjelder styrketreningen vil jeg fortsette å få hjelp fra Coach Gunnar Strand Jackobsen. Jeg har samarbeidet med Gunnar i flere måneder nå, og trives utrolig godt med måten han legger opp treningen på. Mange forbinder Gunnar kun med fitness, men han tar altså i mot helt vanlige kunder også. Jeg vil selvfølgelig dele øktene mine med dere underveis, veldig gøy at dere er engasjerte og ønsker å følge med. Flere av dere har spurt hvilket løp jeg ser for meg å løpe, og det har jeg faktisk ikke helt klart å bestemme meg for enda. Jeg snuser litt på Oslo maraton, men vi får se. Jeg blir fremdeles helt kvalm bare av tanken. *ler*

Solen fortsetter å glittre over Kristiansand by og jeg gleder meg til å ta en rusletur i solen etter jobb. Bildene over er fra gårsdagens tur med en god venninne. Da gjenstår det bare å ønske dere en deilig mandag. Jeg fortsetter å la meg imponere av alle bidragene til #marensapekatter, herligfred så mange spreke og flotte jenter det er der ute! Keep up the good work, dere er så inspirerende!!

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Så spennende! 🙂 Jeg vil gjerne se deler av programmet ditt! Hadde selv tenkt å løpe halvmaraton men har desverre fått tretthetsbrudd i kneet, så ikke annet enn litt styrke og spinning her, kjipt!

    2. Hei! Vil først takke for at du gir så mye motivasjon og glede gjennom bloggen din 🙂 Også lurer jeg på om du kan komme med noen tips til løpsbasert styrketrening? Skal delta på et løp selv om bare en måned, og trenger tips til god løpstrening 😀 ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg