Fri fredag

God fredagsmorgen. Jeg har fri i dag, men nå er hverdagsrutinene i praksis så inprentet, at jeg våkner kl 06.30 uansett! Jeg valgte å stå opp i dag, selv om jeg ikke har noen avtaler før i ettermiddag. Jeg har virkelig funnet meg tilrette i leiligheten nå, og trives så utrolig godt. mange av dere har etterspurt bilder, og jeg lover at det kommer. Jeg venter fremdeles på den nye sofaen, og jeg vil gjerne vente til den er på plass før jeg viser dere bilder. Jeg mangler også litt ting på veggene her, da rommene er store og det er høyt under taket så kan det virke litt tomt og upersonlig enda. 

I dag har jeg som sagt fri, og har startet dagens på kjøkkenet. Jeg skal overhode ikke skrye på meg at jeg er en stor baker, men jeg synes det er så koselig å dille rundt på kjøkkenet når jeg har tid til det. Jeg fikk en diger pose med sunn brødmiks av en venninne, og tenkte at hva er vel deiligere enn nybakt ferskt brød på en fredag? Flere av dere har garantert sett denne brødmiksen før, den selges på alle helsekost og noen matbutikker. Jeg viser dere selvfølgelig resultatet når det er klart. Jeg får vann i munnen bare av tanken på varmt ferskt brød med smør som smelter og brunost. Mmmmm. 

Så må dere for all del huske å joine #marensapekatter challengen på Instagram. Noen av dere har allerede lagt inn noen bilder, og jeg er så utrolig imponert! Hvis du har noen spentige egenvekttreningsbilder på instagrammen din fra før så må du gjerne tagge dem med #marensapekatter slik at vi andre får sett dem. 

Ha en super fredag dere, endelig er helgen her, og den skal nytes til det fulle! 

 

Smiiiil Maren



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg