Egentid

Jeg startet denne onsdagen med en powerwalk – før soloppgang. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for treningen jeg hadde planlagt etter jobb ble det aldri noe av. Istede har jeg kost meg med kaffebesøk, og en liten tur i sentrum. Jeg kjøpte med meg nye friske blomster, og nye magasiner. I kveld er det Marentid på planen. Det tar virkelig på å være ute i praksis, og jeg er helt utrolig sliten på kveldene. Det har derfor blitt mange rolige og koselige alenekvelder i det siste, noe jeg liker veldig godt. Det er viktig å kunne kose seg i eget selskap, og det gjør jeg virkelig. Nå har jeg tent levende lys i hele leiligheten, og tatt på meg myke deilige koseklær. Jeg har handlet inn masse frukt, bær, vanilje kesam og yogurtnøtter. Jeg skal kose meg med god mat, sunn snacks ( later som yogurtnøtter er super sunt akkurat i dag) nye magasiner og White collar på Netflix. Med andre ord – perfekt oppladning og hyggekveld, i mitt eget selskap. 

Rosene på bildet er de aller vakreste blomstene jeg vet om. Jeg har nesten til en hver tid en bukett av disse stående i leiligheten. Jeg har alltid elsket roser, men denne fargen er helt unik og virkelig helt utorlig fin. Jeg ble helt forelsket i forsiden til Costume denne måneden. Looken er helt perfekt, og Pia Tjelta er jo bare så flott. Er dere ikke enige?

Hva liker du å gjøre når du skal slappe av, kose deg og samle nye krefter? Jeg ender alltid opp med å kjøpe ekstra god mat, ta en lang dusj, se en koselig film eller serier, skravle med en god venninne i telefonen eller bare ligge rett ut på sofaen og høre på musikk. Slike egenkvelder er så herlig, og det er så godt å kunne unne seg slike kvelder innimellom.  Som sagt har det blitt nesten hver eneste kveld nå i praksisperioden, men det føles helt rett for meg. Dette er min måte å hente meg inn igjen på, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre.

 

Smiiiiil Maren

12 kommentarer
    1. Hei:) Super blogg! Jeg bare lurer på hvor mange timer du sover hver natt? Du er jo veldig flink til å stå opp tidlig og trene/gå turer:)

    2. Jeg bruker enten å gå ned på rommet og slippe all mas og se på serier, ta meg et langt varmt bad også før var jeg veldig glad i å kravle opp i sofa kroken og lese litt krim, men etter jeg har begynt å ha så mye skolearbeid er jeg så surren i hodet at jeg ikke orker det lengre, haha

    3. Så fine roser! 🙂 haha, kjenner meg igjen i så mange av innleggene dine. I dag har dagen gått i ett her også, kjempedigg å bare ligge på sofaen alene, med frukt og yoghurtnøtter selvfølgelig, beste snacksen som fins!

    4. Ha ein kjempefin kveld, vakre deg! Forresten; kan du ikkje ta bilder av leiligheita no!? Sikler etter å få sjå kor fint du har fått det:-)

    5. Så utrolig herlig! Jeg liker i grunn akkurat det samme, men ser sjelden på film da.. Dårlig på det! Liker å kose meg med god snacks, et blad, strikketøy, radio norge, skravling med gode venner/familie og kanskje en episode eller to av en god serie.. Hatt litt sånn i kveld jeg og! Droppet trening, kroppen var ikke tilstedet.gjorde heller litt husarbeid og unnet meg litt mørk sjokolade og soffatid <3 Man blir sliten av lange dager på jobb, men det tyder på at man gir alt man har, og trenger og lette på trykket og puste ut når kvelden kommer 🙂
      Du er et flott forbilde for meg! 😀

    6. Hei Maren!
      Kjekt å lese bloggen din og gratulerer så mye med en kjempe fin leilighet! 🙂 Hvor er de bobletekstene dine ifra?
      Hilsen Nina Ausland

    7. Så deilig 🙂
      Jeg liker å legge meg på sofaen og se på serier, ha det mørkt i hele huset og tenne lys ha hundene med i sofaen og et mykt teppe, sovner alltid da…hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg