Sunne godsaker

I samarbeid med proteinfabrikken

Dere som har lest bloggen min en stund husker kanskje den perioden hvor jeg var totalt hekta på mulberries? Til min store glede har min sponsor, proteinfabrikken, tatt inn en haug av sunne snacks, blandt annet de magiske mulberriene. Jeg hylte av glede når jeg oppdaget dette. Disse er bare så utrolig gode, og de er spekket av antioksidanter. Det gleder meg at proteinfabrikken satser på sunne snacks, og jeg gleder meg til å teste den ut alle sammen. Jeg tviler på at jeg finner noen som kan toppe Mulberry, men jeg skal smake på dem alle sammen og komme med min dom. Kjente godsaker som gojibær og kakaonibs er også tilgjengelig hos proteinfabrikken. For en lykke! Nå skal det bli mange deilige skåler med herlige hverdagssnacks hos meg fremover. 

Har du testet noen av disse? Hvilken er din favoritt?

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Først av alt vil jeg bare takke deg for denne fine bloggen. Har fulgt deg siden begynnelsen, og du er en stor inspirasjon. Du motiverer meg i det daglige 🙂
      Jeg er, som mange andre av leserne dine, utrolig interessert i trening og kosthold. Det er en naturlig del av meg og min hverdag. Grunnen til jeg skriver til deg er fordi jeg har et ønske om innlegg. Er det greit?
      Emnet er på mange måter litt flaut, nærmest tabu, men jeg tror mange føler det på samme måten. Sommeren står for tur, og mitt problem er ikke sommerkroppen, men rett og slett at jeg gruer meg til ferie!! Familien skal på en ukes tur til varmen sammen, deriblant søsken og tanteunger. Jeg vet at denne uken vil by på mye soling og avslapping, men også mye bilkjøring for å utforske området. Det vil heller ikke være fokus på å løpe rundt i butikker etter cottage cheese til meg 😉
      Håper du både ser og forstår at jeg selv ser hvor latterlig det er, jeg gruer meg til å bryte med mat- og treningsrutiner i kun en uke for å være sammen med den fantastiske familien min… I min frustrasjon over min egen tankegang lurte jeg derfor på om du kunne skrive et innlegg om dette og dine tanker/holdninger rundt tema.
      Andre bloggere føler jeg lever etter “en dag uten trening er en dag uten mening”, og at man aldri i verden kan la joggeskoene ligge hjemme, selv på ferie..
      For det jeg ønsker er å dra på tur, kose meg i nuet uten å ha dårlig samvittighet. Og best av alt; ta en pause og la treningen ligge hjemme!
      Dette var bare et ønske, men håper du kan spinne litt rundt det 😉
      Ha en strålende lillelørdag!
      Klem

    2. Jeg trenger virkelig noen sunne erstattninger. Spiser alltid noe når jeg skal se TV, serier osv. og det er ikke alltid det er så veldig sunt for å være helt ærlig- så dette er kanskje noe for meg? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg