Challenge accepted

Jeg fryder meg over hvor mange som ble med på gårsdagens Challenge. Jeg gruer meg virkelig til å gjennomføre mitt første løp, men tanken på at jeg skal ha så mange spreke jenter (og gutter ? ) med meg på opptreningen mot løpet hjelper veldig. Jeg blir så inpirert og motivert av å se engasjementet deres, det er utrolig gøy at dere lar dere pushe og tar en slik utfordring på strak arm. Jeg er stolt av dere!! 

Når dere leser dette er jeg godt i gang med praksisdagen min på omsorgshjemmet. 8 timer på jobb, også er det klart for å Hit the gym! I dag er det bryst og triceps på planen, og jeg gleder meg til en god styrkeøkt. Jeg planlegger å avslutte økten med 20 minutter på tredemølla. Det hadde jeg nok ikke gjort hvis det ikke var for at jeg er med på 60×60 challenge, og må derfor passe på at økten min blir over 60 minutter. Styrkeøktene mine varer vanligvis ca 40 minutt, så jeg tenker at hvis jeg legger inn 25 minutter cardio etterpå, så får jeg økten min godkjent som en del av challengen. Der ser dere, denne utfordringen har allerede pushet meg steget videre, jeg hadde jo aldri gått på mølla etter økten min hvis ikke. Kult eller hva?

Skal du trene i dag? 


 

Smiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Ikke gru deg til løpet! Det blir gøy, det blir en opplevelse. Tenk det! Hvis det er utenfor komfortsonen din trenger du ikke tenke på tid, tenk på at du skal fullføre! Lykke til!

    2. Lykke til med løpet! I dag skal jeg på dansing så det blir dagens trening 🙂
      Jeg fikk også lyst å tipse deg om granateple pulver, kjøpte det på x-life for en liten stund siden. Det er en god kilde til c-vitaminer, betakaroten og antioksidanter som er god å blande inn i yogurt og smootiher for en enda bedre smak 😀

    3. Dagen din minner meg fælt om min dag i dag! 7 timer på et omsorgs/aktivtetshjem, laksemiddag, husarbeid og deretter overkropp styrketrening. Må legge inn et par ekstra øvelser i dag slik at jeg får økten min til å passere 60 min.. Treningsrommet har nemmelig ikke tredemølle, haha….
      Ha en nydelig dag, skjønneste!

    4. Skjønner du gruer deg til startstreken. Løp mitt første halvmaraton i fjor, med passe greit resultat. Men det ga virkelig mersmak, og for en mestringsfølelse etter endt løp. I år blir det halvmaraton i år igjen, og den jeg skal konkurrere mot er fjorårets meg 🙂 Danske Bank Oslo maraton var virkelig et flott opplegg 🙂

    5. Trente 50 min på ellipsemaskinen i dag etter skolen + 15 minutter styrke på magen, slik at jeg kom over 60 minutter! 😀
      Gleder meg til i morgen, med styrke før skole og badminton til kvelds! 😀 Da har jeg logget 5 økter, håper virkelig jeg får t-skjorte, den var superfin!

    6. MÅ man dele et bilde for å være med i trekningen om premier, eller holder det å loggføre treningsøktene? Hvis man må dele bilde, holder det med 1 bilde eller må man ta bilde etter hver trening?
      Er så sliten etter trening at det er ikke alltid like greit å huske på å ta bilde. Særlig når det ikke går an å legge til bilde etter man har skrevet inn treningsøkten.

    7. Fin blogg du har! Og fin jente 😀
      Ha en fin fredag, og god helg! 😉
      Vet ikke om du er opptatt av trening og kosthold, men jeg blogger om det. Kanskje du blir inspirert, ta deg en titt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg